return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

D66 wil XTC-tests weer toestaan
View this Thread in Original format
JunKX
quote:
D66 wil dat het weer toegestaan wordt om xtc-pillen te controleren op dancefeesten. De democraten presenteren het plan vanavond als onderdeel van het manifest Dance'66, een samenwerkingsverband met de Amsterdamse D66 gemeenteraadsfractie, de D66-Tweede Kamerfractie, de Belangenvereniging Dance en de Nachtwacht.

Bron: FOK!.nl

Aangezien ik zelf geen drugsgebruik (except alcohol) wist ik niet eens dat deze tests verdwenen waren. Het roept bij mij gemengde gevoelens op. Aan de ene kant natuurlijk goed dat mensen hun pillen kunnen laten testen, aan de andere kant het stimuleren van drugs kan, in mijn ogen, nooit goed zijn.

PS. Check deze link om te zien dat D66 de dance-scene wel serieus neemt.
jp
Effe voor de duidelijkheid, het gaat om testen op FEESTEN

Testen bij de diverse stichtingen (Brijder o.a) is altijd mogelijk geweest (lab test hoeveelheid en stoffen)

Testkitjes waren ook gewoon beschikbaar op internet en smartshop
HiGH_NrG
Je kan nu al je zooi anoniem laten testen bij Jellinek enzo... Als ze dat nou gewoon meer onder de aandacht brengen...
ambs
Mja, ik gebruik niet meer... Toen ik gebruikte maakte ik me nooit zorgen om wat erin zat, kreeg het van een super goeie vriend. Maar het laten testen is nooit fout, zo kun je voorkomen dat mensen out gaan en dat soort enge dingen omdat er rattengif ofzo in zit :nervous:
Dat komt in amerika dus heeeeeel veel voor.....
total woot
quote:
Originally posted by ambs
kreeg het van een super goeie vriend.

EN????

maakt hij ze zelf ofzo?:conf:
Dj Lex
quote:
Originally posted by JunKX
Aan de ene kant natuurlijk goed dat mensen hun pillen kunnen laten testen, aan de andere kant het stimuleren van drugs kan, in mijn ogen, nooit goed zijn.

Hier zie je volgens mij toch iets verkeerd. Ik denk dat testen op feesten drugsgebruik niet stimuleert, maar mensen juist bewuster maakt waar ze mee bezig zijn. Deze mensen die je drugs testen hebben er meestal veel verstand van en kunnen je waarschuwen of tips meegeven.

Verder is het geen stimulans voor mensen, omdat de meeste met of zonder testpunt toch wel drugs nemen. Het is alleen stuk veiliger, omdat het een functie als voorlichting met zich meebrengt
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
EN????

maakt hij ze zelf ofzo?:conf:

Hij had het weer van een andere supergoeie vriend die het op zijn beurt weer had van een andere super goeie vriend:stongue:
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Hij had het weer van een andere supergoeie vriend die het op zijn beurt weer had van een andere super goeie vriend:stongue:

Was jij weer begonnen trouwens :D?
Tin gaat op D66 stemmen :p
eXos
XTC is slecht, begin er gewoon niet aan! :eyes:
jp
quote:
Originally posted by eXos
XTC is slecht, begin er gewoon niet aan! :eyes:

Had je 12 jaar geleden moeten zeggen, nou ben je te laat :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement