|
Gezocht: Alex Morph @ Trance Energy 16-02-2002
|
View this Thread in Original format
| Stefanovīc |
Hoi,
ik zoek deze set, maar tot nu toe zonder succes. (Bestaat ie sowieso wel?) Het filmpje maakte me nogal enthousiast;)
Iemand hier die m heeft voor me? Ruilen kan ook..
Let me know!
Stefanovīc. |
|
|
| eXos |
He amateur,
MP3 aanvragen mag niet.
"Wie ben jij om daar wat van te zeggen?"
Ben maar paar jaat MOD geweest hiero ;) Toen vonden mensen dat t beter kon hier en zie nu t resultaat.
Geweldig gewoon! :) |
|
|
| Stefanovīc |
Sorry... Wist ik niet! :clown:
Maarre ivm de rechten zeker? Ga ik maar weer verder zoeken!
Bedankt iig! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik kan me vergissen maar volgens mij bestaat deze set niet. De beste man moest namelijk openen op TE destijds, en dat is/was dus om een uur of 9. Aangezien de meeste uitzendingen om 23.00 beginnen (van zulke feesten) was hij waarschijnlijk al klaar ten tijde van de aanvang van de uitzending (en dus ie nooit door 1 of andere nerd thuis achter z'n compuutje opgenomen :) ). |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan me vergissen maar volgens mij bestaat deze set niet. De beste man moest namelijk openen op TE destijds, en dat is/was dus om een uur of 9. Aangezien de meeste uitzendingen om 23.00 beginnen (van zulke feesten) was hij waarschijnlijk al klaar ten tijde van de aanvang van de uitzending (en dus ie nooit door 1 of andere nerd thuis achter z'n compuutje opgenomen :) ). |
zozo wat ben je scherp vandaag! ben je aan het leren geweest ofzo?
:D |
|
|
| MaGiK54 |
Delete deze thread ff stean. click op edit en dan rechtsboven delete aanfinken en dan save changes.
dank u. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Stefanovīc
Hoi,
ik zoek deze set, maar tot nu toe zonder succes. (Bestaat ie sowieso wel?) Het filmpje maakte me nogal enthousiast;)
Iemand hier die m heeft voor me? Ruilen kan ook..
Let me know!
Stefanovīc. |
Van ruilen komt huilen !! |
|
|
| Stefanovīc |
| Bij mij niet hoor.. :toocool: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan me vergissen maar volgens mij bestaat deze set niet. De beste man moest namelijk openen op TE destijds, en dat is/was dus om een uur of 9. Aangezien de meeste uitzendingen om 23.00 beginnen (van zulke feesten) was hij waarschijnlijk al klaar ten tijde van de aanvang van de uitzending (en dus ie nooit door 1 of andere nerd thuis achter z'n compuutje opgenomen :) ). |
bestaat idd niet
De zoektocht kan dus ook al afgesloten worden :D |
|
|
| Blik |
bestaat idd niet
*closed* |
|
|
|
|