return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Diffás Pres: JVL - In The Mix 2004 (Trancea)
View this Thread in Original format
diffas
Musiikkia alapäälle.
C'mon y'all touch the dancefloor.
Eli jos soittaisin menokasta trancea bileissa,
se näyttäisi ja kuulostaisi tälläiseltä.

Lataa

01. Underworld - King of Snakes
02. ID?
03. ID?
04. ID?
05. ID?
06. Underworld - Pearl´s Girl
07. BK & Paul Masterson - Mayhem In Miami
08. Antiloop - In My Mind (Hiver & Hammer Remix)
09. J00f - Free (J00f Dub)
10. Earthbound - Essence of Life? (J00f Remix)
11. Tectonic Shift ft. Andre Visor - Break A Dawn
12. Madagascar - This Way (Helmdach vs. Miss Shiva Remix)
13. Bismark - Reactivate
14. V-3 - Resistance
15. Kraftwerk - Tour De France 2003
16. Mike Robbins - Are U A Freak (Silvio Ecomo Remix)
17. E-Craig - Beat Goes On (Mike Robbins Remix)
18. E-Craig - Smoke
19. Jens vs Marco V - Loops & Tings Relooped (Marco V Remix)
20. Faithless - Crazy English Summer (Hiver & Hammer Remix)
21. The Green Martian - Ladies & Gentlemen

Nautitaan kylmänä! :)
GrimReaper
Suht toimivan näköinen tracklisti! Pitää kuunnella se hetimiten. 20. on yks suosikeistani, kaunis mutta samalla kuitenkin aika julma.

10. tiedän ainakin jo nyt etukäteenkin mitä tod. näk. olevan Earthbound - Essence Of Life (J00f Remix). Katsotaan kykenenkö bongaamaan muita.

*EDIT* Ihan jees soundia kyllä vaikka itse en ole aivan täysin saman linjan soittajia kuitenkaan. Muutenkin mukavasti poikkeava tracklisti verrattuna 99% muihin trance-DJ:ihin nähden. Vaikka ei täysin mielestäni toimikaan kotikuuntelussa, uskoisin olevan bilettämiseen toimiva paketti silti!

Ei nyt ainakaan vielä tule mieleen heti noita ID-biisien nimiä, vaikka tutuilta kuulostavatkin ainakin osittain.
diffas
quote:

10. tiedän ainakin jo nyt etukäteenkin mitä tod. näk. olevan Earthbound - Essence Of Life (J00f Remix).


Joo se se on. Mul oli vaan pastettu tohon toi ei-päivitetty-tracklist.


Lähinnä alussa olevat biisit on hukassa. Tai no en o viel levyjen
kansia löytänyt. Ehkä sit joskus. :)
GrimReaper
Ehkäpä nautittu olutmäärä alkaa vaikuttamaan päähän.. pitää kuunnella huomenna tarkemmin niin voi ehkä muistaakin jotain. Nyt menin sen läpi vain nopeasti ja yrittäen bongata biisejä, pitää kuitenkin pikkuhiljaa valmistautua lähtöön kaverin tupareihin. :toothless
diffas
Nojuu eipä tos ole enään kun 4 raitaa mitkä pitää kaivaa
jostain. :)
diffas
quote:
Originally posted by GrimReaper
Muutenkin mukavasti poikkeava tracklisti verrattuna 99% muihin trance-DJ:ihin nähden.


Nojuu ei ehkä joo sisältää omaa trancelinjaa kierosti, eikä noudata
niin paljoa trendikästä kiksulinjaa. Hämää kyllä mua pahasti ku suurin
osa vääntää ihan samoja biiseja ... ~:() Ehkä se on helppo vaan jonkun
AvB:n charteista katella hyvät biisit ja sit ostaa ne. :/
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by diffas
Nojuu ei ehkä joo sisältää omaa trancelinjaa kierosti, eikä noudata
niin paljoa trendikästä kiksulinjaa. Hämää kyllä mua pahasti ku suurin
osa vääntää ihan samoja biiseja ... ~:() Ehkä se on helppo vaan jonkun
AvB:n charteista katella hyvät biisit ja sit ostaa ne. :/

Toi on kyllä ihan totta. En oo pitkään aikaan jaksanut enää tuolta Amateur DJ-osastolta imutella mitään settejä kun kaikissa on ihan samat biisit eri järjestyksessä...
diffas
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
En oo pitkään aikaan jaksanut enää tuolta Amateur DJ-osastolta imutella mitään settejä


Minusta tuo ei ole pelkästään amateur osaston ongelma, vaan jopa
noissa isoissa superstaroissa. Soittolistat on melkein toistensa
kopioita. Samoin Suomen trancepiireissa on samanlaista ilmiötä
havaittavissa.
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by diffas
Minusta tuo ei ole pelkästään amateur osaston ongelma, vaan jopa
noissa isoissa superstaroissa. Soittolistat on melkein toistensa
kopioita. Samoin Suomen trancepiireissa on samanlaista ilmiötä
havaittavissa.

Juu, toki. Tietysti ymmärrän että pitää soittaa sitä mitä yleisö haluaa mutta tilanne alkaa mennä jo naurettavaksi.

Anyways - heitän sun setin mp3-soittimeen ja kuuntelen yöllä töissa, heitän kommenttia jossain vaiheessa viikonloppua :)
GrimReaper
Totta turisette kuomaseni!

Onhan se kivaa että kuulee niitä trancen hittibiisejä kun menee baariin mutta ei kaikkien tarvitse silti soittaa niitä täysin samoja biisejä ynmpäri maailmaa... omaakin mieltä saa vapaasti käyttää.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement