return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Summer Call
View this Thread in Original format
EternalMusic
טוב אז כולנו יוצאים לחופש אה? :D
חוץ מאלה שכבר בצבא כמובן
אז איך אפשר בלי איזה טראק קיצי כזה? :D
חחח סתם
קיצר כתבתי משהו קיצי אשמח לתגובות קוטלות עד קטלניות

Here
Origin
לא היתי חודש בבית...ואתה עדיין ממשיך להישתפר..:) :toothless
arik
אתה עדיין לא חתום ב
ARMADA????

בןןן זוננההה מיקצועי
EternalMusic
תודה חבר'ה :)
אריק תחזיק לי אצבעות אולי זה יקרה ביום מן הימים :toothless
ואיגור אתה חייב לי רמיקס ;)
arik
quote:
Originally posted by EternalMusic
תודה חבר'ה :)
אריק תחזיק לי אצבעות אולי זה יקרה ביום מן הימים :toothless
ואיגור אתה חייב לי רמיקס ;)

סבבה אחי

אבל למרות הכל

יש בעיה

תנסה ליצור קצב מיוחד
ולדעתי אל תכתוב מנגינות כאלה
תנסה ללכת על ה
EPIC

אם ככה שזה טוב הטראק הזה
הוא לא מיוחד

אין לו קצב ואלמנטים שייחדו אותו משאר הטראקים האפליפטים
DJ-Kreing^^
ענק אנטוניו!
הכי טוב שלך עד עכשיו ללא ספק...אחי יש שיפור גדול מאוד בכל הקטע של הסאונד, חתיכת עבודת מסטרינג הבאת פה.
עוד דבר נחמד זה הבאס, פעם ראשונה בקטע שלך שאני שומע את הבאס ואומר לעצמי וואו זה וואחד באס עצבני.
ללא ספק קטע ברמה ואייכות שלא יביישו שום קטע ב
ASOT.

אה והסינט הזה שהבאת שם, והנוטציה מזכירים מאוד את הקטעים הישנים של יהל והולימן וכאלה, רק בטאצ' של אפליפטינג. משהו חזק!!

קיצר סחטיין על העבודה, המשך כך!

P.S.

למה אני לא מצליח לתפוס אותך באייסיקיו כבר שבוע?
:(
skelz
קטע מקסים :)
taltul
קטע באמת מדהים ללא ספק...

BUT

כמו שאמרת בעצמך הוא באמת קיצ'י אחי...מלודיה הזאת אני מכיר טוב טוב אותה מאיזה טראק ישן...
HyPeRSoNiC
אהבתי אחי :D
sh33p
קטע ממש טוב! יאללה שלח ל
anjunabeats
או ל
armada
:crazy:

EternalMusic
wow,
תודה על הפידבאק אנשים, באמת.
תודה דודו איך אפשר בלי התגובות שלך? :D
רומן יא נוכל! העבודה קרעה אותי, צריך להמשיך את הולי :)

taltul - יכול להיות שזה מזכיר לך משהו ששמעת בעבר, אבל אני מבטיח לך שזה מקור :D,
וכן חחחח זה קי'צי

arik - אתה צודק במידה מסויימת, היום אומנים חדשים אם אין להם משהו מממממש יוצא דופן או קשרים למיניהם אז קשה לחתום איפשהו
אבל חפיף :)
מוזיקה כותבים בישביל הסיפוק העצמי וההנאה שבעניין ולא כדי לחתום :)
arik
quote:
Originally posted by EternalMusic


arik - אתה צודק במידה מסויימת, היום אומנים חדשים אם אין להם משהו מממממש יוצא דופן או קשרים למיניהם אז קשה לחתום איפשהו
אבל חפיף :)
מוזיקה כותבים בישביל הסיפוק העצמי וההנאה שבעניין ולא כדי לחתום :)

לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתו
ם!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!לחתום!!!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement