|
Trance Department: Endelig trance i Oslo!
|
View this Thread in Original format
| chem-x |

Ok, da er vi back in business.
Vi har vært på utkikk etter nye lokaler en stund nå og endelig har vi funnet dem. Dvs vi har inngått en muntlig avtale med stedseier og alt burde være i orden. Stedet er lokalisert i sentrum vest og vi har vært å inspisert lokalene som ser sinnsykt lovende ut. Kommer detaljer siden..
Vi kommer i utgangspunktet til å kjøre på med én klubbkveld hver måned, men utelukker ikke at vi muligens kommer til å kjøre flere kvelder ved spesielle anledninger.
Holder igjen litt med dato, men kan fortelle at det mest sannsynlig skjer i løpet av neste måned.
Stephano og Kimito vil fortsette å være residents + at vi selvsagt kjører gjester hver eneste kveld..
I tillegg har vi knyttet endel nære bånd ut av landet, så det er mye spennende som står for tur..
Vi driver for øyeblikket også å utarbeider et TD medlemskap, så det vil være mulig å bli medlem av TD for spesielle lukkede parties.
Kan røpe såpass som at vi kommer til å kjøre kraftig på det visuelle også, slik at konseptet virkelig får den konsistensen vi er ute etter..
Musikkprofilen blir, for de som ikke kjenner TD dj'sa alt fra dyp trance, prog trance, club trance, stadium/epic og klassikere til hardtrance og acidtrance.
Må desverre også nevne at vi ikke lenger kan kjøre gratis inngang ettersom vi har løpende utgifter på flere fronter med den nye modellen av konseptet. Dette betyr rett og slett bare at opplevelsene blir feitere og at vi kan garantere for fremtiden av konseptet. Vi kjører til glede for alle under 20 også 18 års ID.
Én ting er sikkert, Oslo vil i tiden framover tilby feite beats, massive riff og himmelske toner hver måned! :)
Kommer offisiell pressemelding angående TRANCE DEPARTMENT 004 snart. Håper vi ser så mange som mulig av dere der i månedene fra Juli og utover :)
Mvh,
TRANCE DEPARTMENT CREW
 |
|
|
| Sand Leaper |
| Faen meg på tide.:cool: |
|
|
| moore |
Bra nyheter! Dette blir forhåpentligvis supert :D
| quote: |
Stephano og Kimito vil fortsette å være residents + at vi selvsagt kjører gjester hver eneste kveld..
|
Sifra om du trenger en gjeste dj da? ;) |
|
|
| noonboy |
Samme her;)
Vil vel helst ha en demo mix først, antar jeg...?
Håper dette opplegget kommer til å gå bra! |
|
|
| DJ-RED |
| Hørte jeg gjeste dj :p hehe |
|
|
| chem-x |

Hehe.. vi er en stor gjeng producere/DJs og partyfolk som står bak det her...
Blir eventuelt aktuelt med flere DJs inn i konseptet etter hvert, men det mye bunner i er dugnad fra alle... Alle uavhengig om de er DJs har joina kretsen vår og jobber paralelt for å gjøre alt så billig og effektivt som mulig, med tanke på kostnader, kontakter og tid. Er flere tusen som går i prosjektet hver måned av leie etc.
Penger, lys, promo, flyers, t-shirts mm+, sms, anlegg, utesteder, equip, dør-oppgaver, brenning av cd'er, design..
Er ikke først og fremst et "i wanna be a star" konsept, mer det å gjøre trance tilgjengelig i Oslo.
Vi skal nok ha flere inn med tiden, snakk med meg eller noen av de andre siden, så kan vi ta imot demoer. Lover vi skal høre på det. Vi -skal- bygge ut nettverket vårt ytterligere, men i utgangspunktet leter vi ikke etter mer DJs for øyeblikket.
Viktigste er riktignok å skape et miljø :) Gulvet er viktigere enn DJsa, hehe.
Ser helst at vi evt. mottar cd'er når/hvis det blir aktuelt, skal komme med en adresse siden.. Når pressemeldingen for TD004 er klar!
Takk for respons, gutta.. Håper jeg ser så mange som mulig av dere der!
 |
|
|
|
|