|
Till er som dissar Tiesto
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
...så finns det bra party på Dockan dan efter...ok inget att jämnföras med Tiesto men Joel är grym!!!
Joel Woltek
(Göteborg)
Jean-louis Hutha
(Lucky people center, Hornstull)
Mark O´Sullivan
(The mighty quark, Good people, Hornstull)
Abi Lönnberg
(Riot plan, Hornstull)
Jaques Lueder
(Cutting pleasure, Skanstull)
Markus Stork
(Armalyte rec., Physical soul, Hägersten)
Daniel Volt
(cic, Hornstull)
Anders Braun
(Docklands, Hornstull)
Fet lasershow av Laser Claes
22 september 22.00 - 08.00
Kvarnholmsvägen 39, Finnboda varv,
buss 53 från slussen
18 år
160 kr |
|
|
| NordLight |
Ni dissar helt fel grej...
Jag förstår inte varför många är sura på Café Opera eller Tiesto!?
Problemet är ju att det knappt går att genomföra partyn eller clubbar pga. nitiska snutar, krogpatruller och politiker.
Det kan väl knappast Tiesto eller Café Opera står till svars för - eller ?!
Caféet borde ha en bragdmedalj för att de tar hit honom!
Greetz
NordLight:D |
|
|
| Gaby |
| Bra sagt!!! Cafeet och Stures har fattat det... |
|
|
| rayDreamer |
| Jag tycker bara att det verkar vara löjligt att man måste ha "rätt" klädsel för att få komma in!! Snobbigt...men det e ju vad jag tycker |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by rayDreamer
Jag tycker bara att det verkar vara löjligt att man måste ha "rätt" klädsel för att få komma in!! Snobbigt...men det e ju vad jag tycker |
Du kunde inte ha sagt det bättre....Håller med dig fullständigt... |
|
|
|
|