|
28/9 Tung techno/trance
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Fredagen den 28 september Mango bar.
Tung techno/trance på två golv.
Dj`s: Micro, Missdilemma, Hypnoid +Guest,
Live på scen: Psilodump(sound of habib, domizil).
22:00-03:00. Sveavägen 36.
Pris i dörren: 100 kr.
Förköp: Saturn return, Tyska brinken 32, Gamla stan, Stockholm. |
|
|
| mindshooter |
| hmmm mango bar...där brukar min brorsa anordna fester..... |
|
|
| Gaby |
| vem e din brorsa? *nu e jag nyfiken* |
|
|
| mindshooter |
Daniel Berggren
Kanske en bekant?
Han e typ 20...bara min plast-brorsa så vi ses inte så ofta.... |
|
|
| Gaby |
| Daniel??? Rakad, lång och spinkig...syrra som heter Jeanette? |
|
|
| x-dream |
Tack för infon....
Kanske ska ner till Helsingör då där det är en tung två dars fest där...Med tung techno med mera.... |
|
|
| Gaby |
Daniel Berggren
Kanske en bekant?
Han e typ 20...bara min plast-brorsa så vi ses inte så ofta....
| quote: | Originally posted by Gaby
Daniel??? Rakad, lång och spinkig...syrra som heter Jeanette? |
MINDSHOOTER---Kom igen nu!! Svara !!! är det samma Daniel vi pratar om? |
|
|
| Gaby |
| Vilka ska hit ikväll? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Daniel Berggren
Kanske en bekant?
Han e typ 20...bara min plast-brorsa så vi ses inte så ofta....
MINDSHOOTER---Kom igen nu!! Svara !!! är det samma Daniel vi pratar om? |
Ja för fan det är han :)
Men han svarar inte på mina SMS |
|
|
| fruktsoppa |
| finns det några klubbar överhuvudtaget som INTE har 18? undrar bara |
|
|
| reveal |
| finns säkert några som har 25 också... :p |
|
|
|
|