|
the sound of progression
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Ziet er keurig uit... Ik hou het in de gaten ;) |
|
|
| Partyhardy! |
Ja, idd leuke site! :)
Die Wilderness tune klinkt erg lekker evenals Mildura! :cool: (vocals alleen iets minder)
en die Empyreal Sun remix sample doet het niet :( |
|
|
| qrogression |
Bedankt mannen,
De 'Empyreal Sun remix' en 'Points of Departure' sample komen er nog aan. |
|
|
| Switch |
| ziet er goed uit, alleen bij een 1280/1024 resolutie zijn de lettertjes wel heel erg klein :rolleyes: |
|
|
| qrogression |
klopt ja, excuses daarvoor.
versie 2 zal voor alle resoluties beschikbaar zijn. |
|
|
| gtrecords |
Jullie weten wat ik er van vind!!
Freelancer word een knallertje!!! |
|
|
| Chicane |
Stadspolders power :D
Goed gedaan beiden, leuke site en lekkere muziek ook nog eens. |
|
|
| total woot |
zit er idd netjes uit heren!
vooral Freelancer klinkt erg lekker!!
Grtz
Woot |
|
|
| BaRTeZ |
zo, dat ziet er superstrak uit zeg :)
prachtig design! |
|
|
| Partyhardy! |
en netjes; Progression - Ocean Green op nummer 2 in Misja Helsoot's top10 van dit moment!  |
|
|
| M_Peror |
Nice site & nice sounds... :D
Benieuwd naar Points of Departure |
|
|
|
|