return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יום הדין הגיע!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
תראה את אלה יש להם פנטיום 4 והם בוכים
אני עם פניום 3 550
20gb
Gifa 2MX :[[[[[[[[


עוד שבועיים מחשב חדש בעזרת השם
AMD 64 3000+
100GB SATA
Readon 9800pro
וכו''''


ובכל מקרה תחדש אחי!!
taltul
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תראה את אלה יש להם פנטיום 4 והם בוכים
אני עם פניום 3 550
20gb
Gifa 2MX :[[[[[[[[


עוד שבועיים מחשב חדש בעזרת השם
AMD 64 3000+
100GB SATA
Readon 9800pro
וכו''''


ובכל מקרה תחדש אחי!!

זכותי לבכות ולקנא!!!

קבל:

P3 501 MHZ
192 RAM :D
40gb (אבל מה - מחשב שלי כזה ישן שהוא יכול לזהות רק 33 מתוך ה40 האלה)

לעומת כל זה:
nVidia Gforce 2 Mx 400 (64)

וזה הדבר היחיד כמובן שיכול להתחרות עם מה שיש לכם:

כרטיס קול
SOUND BLASTER AUDIGY 2
יחד עם מערכת רמקולים
CREATIVE INSPIRE 6.1 6600 (6 רמקולים עם סאב!!!)

משהו בן זונה!
:D השכונה מופצצת יום יום

עכשיו אלה שלא מאמינים איך מחשב שלי עדיין חי אז קבלו את זה ככה...לעומת החולשה של מחשבי אני יכול לשחק בו כמעט בכל המשחקים החדשים כמובן שלעתים צריך להוריד את איכות הגרפיקה מהמכסימום לנמוכה יותר אבל חפיף...
עכשיו לגבי הזיכרון רם אז נכון ש192 לא מספיק בישביל גם להוריד גם לשחק וכו' וכו' במקרה זה מחשב שלי פשוט מנפח מיום ליום את קובץ "פייג'" ובכך מגדיל את הרם למשהו כמו 350...זה כמובן תופס מקום בהארד דיסק אבל גם פה חפיף...
מתרגלים לכל דבר כמו שאומרים....
s0undw4v3
טוב אז אני בתור מחשבים אדיקט חייב לקנות כל דבר חדש שיוצא...
עכשיו פחות כי אין זמן להיות מעודכן - אבל כבר שנתיים כמעט יש לי את המחשב הזה:

Asus P4T533 (mother board)
P4 2.8Ghz (Overclock -> 3Ghz)
768MB RDRAM 512MHz
Asus GF4 8460 Ultra Deluxe (256 MB)
HD1= 120GB, HD2= 60GB (burnt... gotta get a new one)
Asus DVD
Pioneer 107 DVD-RW

blah blah blah :toothless

בינתיים נראה לי שהוא עומד כמו גדול בטכנולוגיה של היום :disbelief
taltul
quote:
Originally posted by s0undw4v3
טוב אז אני בתור מחשבים אדיקט חייב לקנות כל דבר חדש שיוצא...
עכשיו פחות כי אין זמן להיות מעודכן - אבל כבר שנתיים כמעט יש לי את המחשב הזה:

Asus P4T533 (mother board)
P4 2.8Ghz (Overclock -> 3Ghz)
768MB RDRAM 512MHz
Asus GF4 8460 Ultra Deluxe (256 MB)
HD1= 120GB, HD2= 60GB (burnt... gotta get a new one)
Asus DVD
Pioneer 107 DVD-RW

blah blah blah :toothless

בינתיים נראה לי שהוא עומד כמו גדול בטכנולוגיה של היום :disbelief

...OVERCLOCKIN-לגבי ה
אתה בטח הוספת עוד מאווררים או פנלים לקירור המיוחדים הללו של
או שזה לא חובה ואין מצב שמעבקד יישרף COOLER MASTER
?

מישהו פה שמע אולי עכשיו יש משהו חדש מארז עם קירור מימי או משהו כזה קיצר רק מארז בלי כלום עולה משהו כמו 4000!!! ש''ח... אבל מה היוצרים שלו טוענים שהוא משפר את המהירות העיבוד מידע וכדומה ב300%
eXeTik
מישהו הולך לחרוש על
CS
עכשיו אה? ;)

נגמרו התירוצים של ה
FPS...
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
מישהו הולך לחרוש על
CS
עכשיו אה? ;)

נגמרו התירוצים של ה
FPS...

לפני יומיים הורדתי סןף סןף את - CS עזבו אותכם
TONY HAWK'S PRO SKATER 4
!!!איזה משחק!!!כמובן מיועד לאוהבי הז'אנר

PS:
!!!שיחקתי בכל אחד מהפרקים מ1 עד 3 של הסדרה הזאת...משהו טוב

PS2:
3D אל דאגה - שלא תחשבו שאני לא מחבב "שוטרים
למיניהם...
למשמל עד לא מזמן היתי מחשק ב
SOLDIER OF FORTUNE 2
דרך האינטרנט ....איזה יופי של מחשק...רק שכבר נמאס אחרי שנה וחצי של קרבות הלא נגמקים:)
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
לפני יומיים הורדתי סןף סןף את - CS עזבו אותכם
TONY HAWK'S PRO SKATER 4
!!!איזה משחק!!!כמובן מיועד לאוהבי הז'אנר


דווקא 4 איכזב אותי...
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
עכשיו לגבי הזיכרון רם אז נכון ש192 לא מספיק בישביל גם להוריד גם לשחק וכו' וכו' במקרה זה מחשב שלי פשוט מנפח מיום ליום את קובץ "פייג'" ובכך מגדיל את הרם למשהו כמו 350...זה כמובן תופס מקום בהארד דיסק אבל גם פה חפיף...


זה אני לא מכיר... אתה יענו מגדיל את הראם על חשבון מקום בהארד דיסק? איך...?
Segev
תאמת אני מפחד לחזור ל
cs
לא חבל על עוד 4 שנים מהחיים שלי בשבל משחק מחשב :D
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
זה אני לא מכיר... אתה יענו מגדיל את הראם על חשבון מקום בהארד דיסק? איך...?

חחחח...אני לא יודע איך כי המחשב עושה את זה...הוא בעצמו יודע אם צריך לעשות את זה או לא...

אתה יכול לבדוק בעצמך...

TASK MANAGERכנס ל
PERFORMANCEלך ל
PF USAGEוסתכל ב
אם הוא גדול יותר מאשר כל הראם שישך אז את ההפרש שנוצר מחשב עושה ממנו
קובץ פייג' בהארד דיסק על מנת שבאמת תוכל להשתמש בזיכרון "הנוסף" זה

s0undw4v3
גם אני חזרתי ל-
CS

אבל אני לא משחק אותו דבר כמו לפניי שנתיים... אלה היו הימים :toocool:

עכשיו יש יותר מדיי שרתים עם יותר מדיי ילדים בני 10-12 שכל מילה שניה שיוצאת להם מהפה היא

nab / faxxan / noob / mazalist / fs

כולם חושבים את עצמם שיש להם
posse
כמו לסנופ דוגי דוג או משהו - מקללים כאילו אין מחר ומאיימים על יבש...
עד שמגיעים למסיבות רשת :disbelief
Segev
jjj kt mhph,h a,jzue utjh t,v nsnhhi zv vhv vrcv hu,r nab,hho at,v vhh, naje fh tbh re kpbh ab,hho vpxf,h

כוס ררררררראאאאאאאאאאאאבקקקקקקקקקקקקק

תראו מה קורה שלא שמים לב מה רושמים


אבל אין לי כוח לחזור על זה
קיצר רציתי להגיד משהו
יש לי בעיה עם ה
emule
המזדיין הזה הוא נתקע לי כל הזמן ועושה לא מגיב הקטע הוא שגם שאני עושה סיים משימה זה לא עף ואין לי מוסג איך לפתור את זה

כוס עמק יש לי איזה 20 סרטים כבר מחכים שאני יוריד אותם!!!!! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement