|
Radio 538 grootste zender van Nederland (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Ik denk snuggle luistert wel dag en nacht naar de politie zender!:p |
Hehehe, af en toe, als er 'speciale dingen' zijn. Je kan via winamp luisteren. www.district8.net Kan je ook luisteren ;) |
|
|
| moogwai |
Thuis heb ik altijd winamp aanstaan. Eigenlijk vrijwel alleen livesets of zelf gemixte mixen. Ecght nooit de radio en op TMF/BOX/MTV laat ik me tv ook nooit staan.
Als ik werk dan staat altijd radio 3 aan. Arbeidsvitaminen vind ik echt de ideale werkmuziek. 10x beter als die hedendaagse top 40.. 's middags is het wel wat minder, maar je moet toch een beetje op de hoogte zijn van wat de hits van het moment zijn. Want het kan natuurlijk niet dat je de nr. 1 van Nederland niet kent :p |
|
|
| M_Peror |
| Vrijwel altijd 538. Vooral voor Evers. Ruud de Wild vind ik nog niet denderend. En soms ID&T, vooral voor ASOT, anders bijna nooit. Als er ff niks op de radio is dan altijd MP3-tjes op staan, ook in de auto, heb er altijd paar CD-RWs liggen. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by moogwai
Thuis heb ik altijd winamp aanstaan. Eigenlijk vrijwel alleen livesets of zelf gemixte mixen. Ecght nooit de radio en op TMF/BOX/MTV laat ik me tv ook nooit staan. |
Same here, maar op een of andere manier heb ik toch altijd alle "hitjes" wel allemaal gezien en gehoord.:nervous: vooral vroeger bij een oud vakantie baantje waar de hele dag 538 aanstond..... daar werd ik echt helemaal lijp van de allarmschijf die 80 keer per dag langskomt!:whip:
En als ik een keer de radio thuis aan zet is het meestal ID&T of 10gold.:wtf::D In de auto neem ik altijd cdtjes mee en op me werk luister ik alijd setjes of cds. (progressive, trance, techno en af en toe hardcore) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by moogwai
Want het kan natuurlijk niet dat je de nr. 1 van Nederland niet kent :p |
Oh ja hoor, dat kan prima :)
Luister hier op de universiteit alleen af en toe naar wat losse nummers, om op de hoogte te blijven van nieuwe platen, en ook soms een mix uit het amateur dj-forum, als de tracklist me een beetje aanstaat. Verder eigenlijk niet.
Thuis luister ik alleen naar mijn platen en heel soms een beetje ID&T op de wekkerradio 's avonds. |
|
|
| Tim81 |
| Sinds de invoering van mp3 en de verloedering van de Top40 luister ik echt bijna nooit meer naar de radio. 's Morgens inderdaad een enkele keer Evers of Jensen, uiteraard ASOT en ook wanneer ID&T of Yorin rechtstreeks vanaf een feest uitzendt (waar ik helaas niet bij kon zijn) wil ik weleens inschakelen...... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Original
Same here, maar op een of andere manier heb ik toch altijd alle "hitjes" wel allemaal gezien en gehoord.:nervous: vooral vroeger bij een oud vakantie baantje waar de hele dag 538 aanstond..... daar werd ik echt helemaal lijp van de allarmschijf die 80 keer per dag langskomt!:whip:
|
De commerciele zenders zijn dan ook het ergst, want daar komt echt 10x per dag dezelfde plaat voorbij, daar wordt ik echt gek van. Soms hoor je wel eens ergenissen van werknemers omdat ze de hele dag naar sky radio ofzo moeten luisteren. Zou voor mij ook echt een mishandeling zijn, dan liever geen muziek. |
|
|
| Valhalla |
heb 538 op me wekkerradio, ook staat hij meestal aan tijdens het leren voor me tentamens
luister 1 dag naar 538 en je kunt weer weken vooruit qua nieuwste hits, je wordt er namelijk mee dood gegooit |
|
|
| Rudy |
| Ik heb nu de hele tijd Yorin aan, Jensen is wel echt een mooie etter! (ookal vond ik dat programma op de TV af en toe echt triest)! Arrow 90.7 FM is ook echt top, louter chille muziek! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik heb nu de hele tijd Yorin aan, Jensen is wel echt een mooie etter! |
Idd, voor de muziek hoef je echt niet naar de radio te luisteren, maar voor gasten als Jensen of De Wild wil ik mn radio nog wel eens aanzetten, maar als er dan weer zo'n baggerplaat komt schakel ik toch weer eff over op mp3. |
|
|
| New Wave |
| Als ik in de auto zit luister ik alleen naar de file berichtgeving. Daarna schakeld mijn autoradio over op techno :) |
|
|
| Matthijs |
| M'n wekker gaat meestal af op 538 (m'n vriendin kan niet tegen dreunende housebeats op de vroege morgen ;) ), maar daarna schakel ik al snel over op MP3 livesets of CD's. Over de radiozender op m'n werk wil ik het eigenlijk liever niet hebben, meestal staat ie op City FM, echt een ouwelullenzender! :whip: Ik had 'm één keer stiekem op ID&T gezet, maar toen werd ik bijna gelyncht dus dat doen we ook maar niet meer :D |
|
|
|
|