return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Pressemelding: Trance Department 004, 31 Juli. (pg. 2)
View this Thread in Original format
chem-x
Gjenstår å se den komme ut av pressa, men det blir nok bra!

:D
Locazor
Hvor mange regner dere med at det kommer?
chem-x
Ganske liten venue.. Dvs et sted i mellom 120-150 er det som er kapasiteten til lokalet..

Tror vi allerede er oppe i de tallene hehe.. Så blir nok ganske packed! Mye mennesker som har meldt at de kommer allerede.

For én gangs skyld tror jeg faktisk det gir mening å komme tidlig! Dørene åpner i alle fall 21.00 og deretter varer ballet til 03.30.

Neste dato i August kommer snart.. da har vi antagelig også fått en fast dato hver måned!


Vi sées! :)


Stay tranced!
dj_alfi
ta å spill noe annet enn uplifting trance plz?
er så lei stilen... det har ikke noe driv.. jg kommer nok jg... BTW, si ifra hvis dere trenger hjelp med neste flyer.. ikke vondt ment, men den er ikke akkurat imponerende...
KrissO
quote:
Originally posted by dj_alfi
ta å spill noe annet enn fitte uplifting trance plz?
er så lei kimito vs m.a.t.ss stilen... det har ikke noe driv.. jg kommer nok jg... BTW, si ifra hvis dere trenger hjelp med neste flyer.. ikke vondt ment, men den er ikke akkurat imponerende...


Hah, heter det ikke Trance Department a ? Jeg var ikke på det første og andre partyet. Men uansett, på det tredje var det alt annet enn uplifting trance ivartfall. Hørte ikke Haak settet, men de andre spilte mer techy/dark-trance. Stephano mer house-trance som jeg kaller det.

Hva drar du dit for hvis du så er møkk lei "fitte uplifting trance" ?

For min del så foretrekker jeg progressive og uplifting trance, liker det med følesesladd. Men det som ble spilt forrige gang passer mulighens bedre på et sånt sted...
Kimito
quote:
Originally posted by dj_alfi
ta å spill noe annet enn fitte uplifting trance plz?
er så lei kimito vs m.a.t.ss stilen... det har ikke noe driv.. jg kommer nok jg... BTW, si ifra hvis dere trenger hjelp med neste flyer.. ikke vondt ment, men den er ikke akkurat imponerende...


Hahahaha ! Ingen som tvinger deg til å komme mann.... Man spiller det man liker selv. Det er ingen som har en pistol til huet ditt, og tvinger deg til å komme.... :D

Smak og behag....;)
moore
quote:
Originally posted by KrissO
For min del så foretrekker jeg progressive og uplifting trance, liker det med følesesladd. Men det som ble spilt forrige gang passer mulighens bedre på et sånt sted...


Kommer du eller? Da må vi møtes ;)
Mista
Kult party! Masse bra musikk. :) Kommer til å slenge opp noen bilder i løpet av dagen. ;)

EDIT: http://www.trance-inc.com/?page=gallery&gid=4 ;)
dj_alfi

mwahahaHAHAHA!!! I AM EVIL KIM!!!

noen som trenger ett kamera med anti redeyes :P
chem-x
Heya!

Tusen takk til alle som kom. TD004 ble en definitiv suksess! Stappfullt av danseglade mennesker og ekstremt god atmosfære!

Mere partybilder ute på http://www.stephano.no/gallery.php?id=40

Dato for TD005 kommer snart, vi skal ha møte med eierne av lokalet til uken. Da vil vi med andre ord få en fast dato å forholde oss til.


Så behold danseskoene på, vi sees snart! :)


TRANCE DEPARTMENT LOVES YOU ALL!

dj_alfi
settet deres var dritbra chem-x.. el d jg fikk md mg av d.... d slutta jo så jævlig tidlig!!! eneste minuset med hele opplegget var at lokalene ikke hadde noen form for utlufting!! det var jo nærmere 45 grader der nede.... d gjorde d vanskelig å holde ut i mer enn en halvtime... men ellers er d thumbs up til dere :D
chem-x
Hehe thanks alfi :)

Yeah ble ganske varmt der.. Lite man kan gjøre med det egentlig.. luftingen er faktisk ganske bra.. et fullt rom med røyk tømmes på få minutter. Tingen er at det blir utrolig varmt når over 150 mennesker oppholder seg der + lys-utstyr som fungerer som ovner :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement