|
nieuwe versie van blow the speaker?
|
View this Thread in Original format
| BooMBooM |
| toen ik met me vakantie in salou was heb ik daar een paar x een hele andere versie van blow the speaker gehoord het deuntje was bijna het zelfde maar toch veel beter dan de orginele ik heb hem hier in nl nog nooit gehoord maar weet wel dat ie hier te krijgen is want een paar gasten die naast ons in het appartement zaten hadden dat nummer ook op cd staan (ben zo dom geweest om niet te vragen hoe dat nummer nou heet maarja daar heb ik wel vaker last van!) |
|
|
| raoel |
Je bedoelt dan toch niet
The Moon - Sushi ????
Ik weet niet of je die kent, ik persoonlijk vin die wel minder dan Blow The Speaker.
Als je Sushi niet kent dan zal het die wel zijn, lijkt me sterk dat je sushi nog niet zou kenne, maar je weet maaar nooit. |
|
|
| Blik |
the moon - blow the speakers (hutch remix)
of zoiets dergelijks, zou het ook kunnen zijn, tis beetje anders dan de normale blow the speakers |
|
|
| arno |
| bellie weet het volgens mij wel, want één van zijn mixen van een tijdje terug begon ermee. |
|
|
| BooMBooM |
| nee het is niet the moon - sushi die vind ik zelf ook minder dan blow the speaker maar die versie die ik bedoel is toch wel beter dan wat ik kan vinden van blow the speaker maar volgens mij heeft ie een andere naam want ik heb nu zo onderhand wel alle versies gehad op winmx en audiogalaxy |
|
|
| Dj Lex |
Misschien Marcel Woods - De bom 2001
Zeer hard ongeveer hetzelfde als Blow the speakers |
|
|
| moogwai |
Toen ik deze thread zag dacht ik meteen aan zaterdag in de Time-Out..... a gaaf dacht ik.. toen ik die break van Blow The Speakers hoorde opkomen.. BTS had ik al een tijdje niet meer gehoort... maar wat ik kreeg ik toen te horen????
Een :whip: :whip: bobbling remix van Blow The Speakers :whip: :whip:
Echt hoe kun je zo'n nummer verkrachten :mad: |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Toen ik deze thread zag dacht ik meteen aan zaterdag in de Time-Out..... a gaaf dacht ik.. toen ik die break van Blow The Speakers hoorde opkomen.. BTS had ik al een tijdje niet meer gehoort... maar wat ik kreeg ik toen te horen????
Een :whip: :whip: bobbling remix van Blow The Speakers :whip: :whip:
Echt hoe kun je zo'n nummer verkrachten :mad: |
Hahahaha!:p
Gelukkig is die al een paar maanden oud...
Ik vond 'm zelf wel leuk ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by moogwai
Toen ik deze thread zag dacht ik meteen aan zaterdag in de Time-Out..... a gaaf dacht ik.. toen ik die break van Blow The Speakers hoorde opkomen.. BTS had ik al een tijdje niet meer gehoort... maar wat ik kreeg ik toen te horen????
Een :whip: :whip: bobbling remix van Blow The Speakers :whip: :whip:
Echt hoe kun je zo'n nummer verkrachten :mad: |
Haha ja die is ernstig he, dat past er helemaal niet bij. Me broertje is bubbling addict, dus ik hoor ze ook wel is. Maar deze kan echt niet idd. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by moogwai
Toen ik deze thread zag dacht ik meteen aan zaterdag in de Time-Out..... a gaaf dacht ik.. toen ik die break van Blow The Speakers hoorde opkomen.. BTS had ik al een tijdje niet meer gehoort... maar wat ik kreeg ik toen te horen????
Een :whip: :whip: bobbling remix van Blow The Speakers :whip: :whip:
Echt hoe kun je zo'n nummer verkrachten :mad: |
He, was jij ook in de time-out afgelopen zaterdag!? ik ook. Was bijna hele avond in het stamp/trance zaaltje. Was bets gezellig. Stond best lang bovenop die railing.
grtz,
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
Begint ie met een hele zware stem die iets zegt van:"Do you know what the moon can do to you???"
dan is t:
The Moon - Blow The Speakers (Paul Hutsch Remix) |
|
|
| Bellie |
Begint ie met een tja hoe moet ik het omschrijven...rare pieptoon.
Probeer deze is dan...
The Moon - Blow The Speakers (Dj Arne LII & Mirko Milano Mix)
GREETZ!! |
|
|
|
|