|
Junior Vasquez @ 99 esc
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
יום שישי הזה בחצות יש סט מיוחד שלו ב
99esc
רציתי לבקש אם מישהו יכול אולי להקליט את הסט למה אני לא יהיה בבית באותו הזמן
HOUSE MUSIC RULE :):wtf:
[added later]למה לעזעזל הם שמים את הסטים בשעות שאף אחד לא בבית?! |
|
|
| KrazyDJs |
אם אני אהיה בבית אני מקליט :wtf:
נשמע מגניב |
|
|
| Ooza |
| quote: | Originally posted by FederalBI
למה לעזעזל הם שמים את הסטים בשעות שאף אחד לא בבית?! |
שומעים במכונית
כאילו דההההה :eek: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Ooza
שומעים במכונית
כאילו דההההה :eek: |
???לאיפה אתה נוסע כל יום שישי ככה שאתה נמצא באוטו שעתיים
:conf: :eek: |
|
|
| DJ Alex E. |
באיזה תדר קולטים את
99 esc בחיפה? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
באיזה תדר קולטים את
99 esc בחיפה? |
אתה פשוט לא יכול לקלוט :X
או באינטרנט, או בטלוויזיה בממיר בתחנות רדיו האלו... |
|
|
| Sniper |
למי שיש שידורים גידטליים בטלווזיה יכול לקלוט גם
והאיכות הקלטה הרבה יותר איכותית:] |
|
|
| FederalBI |
| נו מישהו הקליט ורצה לעלות את זה לאנטרנט!?:D |
|
|
|
|