return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Junior Vasquez @ 99 esc
View this Thread in Original format
FederalBI
יום שישי הזה בחצות יש סט מיוחד שלו ב
99esc
רציתי לבקש אם מישהו יכול אולי להקליט את הסט למה אני לא יהיה בבית באותו הזמן
HOUSE MUSIC RULE :):wtf:
[added later]למה לעזעזל הם שמים את הסטים בשעות שאף אחד לא בבית?!
KrazyDJs
אם אני אהיה בבית אני מקליט :wtf:
נשמע מגניב
Ooza
quote:
Originally posted by FederalBI
למה לעזעזל הם שמים את הסטים בשעות שאף אחד לא בבית?!


שומעים במכונית
כאילו דההההה :eek:
taltul
quote:
Originally posted by Ooza
שומעים במכונית
כאילו דההההה :eek:

???לאיפה אתה נוסע כל יום שישי ככה שאתה נמצא באוטו שעתיים
:conf: :eek:
DJ Alex E.
באיזה תדר קולטים את
99 esc בחיפה?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
באיזה תדר קולטים את
99 esc בחיפה?


אתה פשוט לא יכול לקלוט :X
או באינטרנט, או בטלוויזיה בממיר בתחנות רדיו האלו...
Sniper
למי שיש שידורים גידטליים בטלווזיה יכול לקלוט גם
והאיכות הקלטה הרבה יותר איכותית:]
FederalBI
נו מישהו הקליט ורצה לעלות את זה לאנטרנט!?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement