|
Bonzai CD-promo mailing?
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| Is er iemand die dat al genomen heeft en is het zijn geld waard? Of zijn er te weining releases om er u geld momenteel uit te halen? |
|
|
| Pumaz |
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen :) |
Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij officiële release). |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij officiële release). |
Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language. |
Ik wist zelfs niet dat er zoveel labels al doorhadden dat er een markt is voor CD-promo ^^
Eens gaan horen bij Xunk en Enzyme records dan :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik wist zelfs niet dat er zoveel labels al doorhadden dat er een markt is voor CD-promo ^^ |
Begrijp me niet verkeerd he. Ik krijg die promo cdr's om in mijn sets te spelen. Ze weten enkel niet dat het in een jeugdhuis is ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Begrijp me niet verkeerd he. Ik krijg die promo cdr's om in mijn sets te spelen. Ze weten enkel niet dat het in een jeugdhuis is ;) |
Ik moet het ook niet gratis krijgen, maar ik heb gewoon geen zin om te gaan investeren in deftige aparatuur op vinyl te draaien, dus ik zou het appreciëren als er een label is dat zijn release ook op CDR brand, snappie. |
|
|
| ahp2002 |
Ik sta op deze mailing. Krijg zo'n twee cd-r's per maand ofzo met een 4 tot 8 tracks erop, heel varierende stijl. Tsja als je van Banshee houdt is het geweldig om op die lijst te staan, je krijgt nieuwste releases op cd-r en daar zitten hele vette trancers tussen en af en toe wat hardhouse of techno..
Ik ben er zeer blij mee iig, ik gok dat ze 8 tot 10 releases per maand hebben.. |
|
|
| pooley |
| hoeveel betaal jij daarvoor per maand? |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by pooley
hoeveel betaal jij daarvoor per maand? |
niks, maar denk niet dat het aantal/titels verschilt met betaalde promo-mailing. |
|
|
|
|