return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
krig? (pg. 2)
View this Thread in Original format
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
ok, den är nedplockad nu

nån som hade lagt upp en annons för world trade center, inkl 2 flygplan, "vissa renoveringar behövs göras", 1 miljon $

Okej ännu mer sjuka människor det finns allså.....
mindshooter
Frågar är hur nån kan göra så här och om vi nånsin får reda på vad som hände på dessa plan och i byggnaderna....
Vad fick piloterna att flyga in i husen? Dom kunde välja att dö eller att dö och döda tusentals människor.........eller var piloterna redan döda vid krash? Just nu tänker jag bara på dom tusentals människor som fått sina liv förstörda och på dom som redan dött..........
Detta kommer drabba alla.......nere i nåt arabland står folk och barn och dansar av glädje.......varför? för att ännu fler oskyldiga människor dött? Dom fattar inte.......för dom verkar det som politik...att dom är glada för att USA har fått igen........ politik.....Trodde att politik handlade om att alla skulle få det så bra som möjligt.....fungerade tydligen inte och nu sitter tusentals människor där ute med sår som aldrig kommer läka........detta är inte naturens gång....och just därför är det så hemskt........Världen kommer aldrig vara sig lik igen.....kanske är nästa attack med ett atomvapen? Vad kan vi göra......ingenting...bara sitta ner..och vänta....spendera tid med folk vi tycker om.......eller så händer inget.....kanske var det en varning.......Tusentals människor dör för att några är sura på USA och vill visa det för alla......tänker sitta uppe hela natten och lyssna på trance.....har just förstått hur lite vi betyder egentilgen......
Aendy
Världen är en sjuk plats och man kan fråga sig vad allt är värt. Jag bara önskar att något gott kommer ur allt ont... att världen plötsligt inser att vi bör jobba mot samma mål... att uppnå världsomfattande kärlek. Avskaffa allt vad religon och skit heter och uppnå ömsesidig förståelse och respekt. Faen vilken underbar plats jorden hade kunde varit utan gränser... fram för Utopia.
mindshooter
PLUR
Powell
world war 3 nästa...
Aendy
Är det inte så att Nostradamus förutsåg att "Det tredje kriget startar när den stora staden brinner"?
303
quote:
Originally posted by Aendy
Är det inte så att Nostradamus förutsåg att "Det tredje kriget startar när den stora staden brinner"?

"In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

läskigt, läskigt.....

och jo, när detta skrivs bombas Kabul för fullt.
Aendy
Sitter och läser Nostradamus förutsägelser om WW3 nu. Där står det att hotet kommer från Österns kungar utför dåd mot väst. Att USA och Ryssland enas tillsammans med resten av världen mot detta hot. Det säger även att Italien och Rom kommer drabbas. Jäligt otäck läsning... eller detta citatet: "Leave, leave Geneva everyone!
The grim reaper will change gold to iron
Those against RAYPOZ [?] will be exterminated.
Before the invasion the heavens will show signs." hatar Nostradamus... tycker han är så jäla kuslig.
mindshooter
Jag har hört att mycket han sagt inte stämt men att det som stämt har man dragit fram liksom...och att det där nuvarande om two brothers och va skitsnack men vad vet jag :rolleyes: '

Tror inte på något tredje världskrig då inget land har tagit ansvar för vad som hänt......bara ett par terrorister....

Förresten senaste nytt....en brud från sverige ringde från det kapade planet i pensylvania:

– Kaparna är bara beväpnade med knivar och
kartongskärare, så vitt jag kan se. De har samlat alla andra
ombord, också piloterna, till planets bakre ände.
x-dream
Det hela är bara för sjukt....

reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag har hört att mycket han sagt inte stämt men att det som stämt har man dragit fram liksom...och att det där nuvarande om two brothers och va skitsnack men vad vet jag :rolleyes: '

Tror inte på något tredje världskrig då inget land har tagit ansvar för vad som hänt......bara ett par terrorister....

Förresten senaste nytt....en brud från sverige ringde från det kapade planet i pensylvania:

– Kaparna är bara beväpnade med knivar och
kartongskärare, så vitt jag kan se. De har samlat alla andra
ombord, också piloterna, till planets bakre ände.

som man misstänkte.. minst en av kaparna har kunnat flyga, för det finns inte en möjlighet att en pilot hade gått med på en sån grej, trots dödshot, han hade hellre dött
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal

som man misstänkte.. minst en av kaparna har kunnat flyga, för det finns inte en möjlighet att en pilot hade gått med på en sån grej, trots dödshot, han hade hellre dött

hellre dö själv än med 50.000

Ett plan krashade....kanske för att piloten tog ett beslut
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement