return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Holland versus Sverige i kvarten (pg. 3)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hey Dutch people... don't get to cocky... you might have to eat it all up afterwards...

BTW: Why the hell are the dutch team clothes always in orange ? The color isn't in your flag even...

de e kaxigt som fan men du visste du redan ;) hehe.. orange är nationella färgen för att kungliga familjen heter oranje i efternamnen :)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag säger inte att vi kommer förlora men vi kan ju tillochmed vinna...

Kan fröken Laszlo rätta mig då när det är fel ? :toothless

haha :p

Tja, om du tänker efter riktigt noga så säger du att vi kommer vinna två gånger. :)

"Jag säger inte att vi kommer förlora...". Alltså hävdar du lite tveksamt att vi kommer vinna. :)

"...men vi kan ju tillochmed vinna". Här hävdar du än en gång, lite tveksamt, att vi kommer vinna. :)

Eller är det bara jag som tycker det lät lite knasigt...hmm...:|

Skit samma ;)
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
Eller är det bara jag som tycker det lät lite knasigt...hmm...:|

Nädå, det var allt Steve som yrade lite ;)
montana
holland är ett bra lag, men dom har ett seriöst problem, alla i deras lag har egos like stora som holland själv, och om dom inte skärper sig (som dom brukar göra type var 4:e/5:e match) så kommer dom stå där och fråga sig "vad var det som hände nyss"

sverige har problemet är att vi kommer inte in i matcherna förrens typ 20min, det -r därför det blev som det blev i italien & danmark matchen, och även när vi har kommit in så går allt ändå segt ända tills andra halvlek då alla bara magiskt vaknar up, sen har vi problemet högersidan av våran defensiva halfa, är det bara jag äller bara sitter det en "kom till denna sida, här får ni alla chanser"-skylt där,
jag kan inte säga mycket om våran offensiv eftersom jag tytcker dom har skött sig

men vad jag tror, 2-1 sverige
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Nädå, det var allt Steve som yrade lite ;)

Ahh mobbing på hög nivå :toothless

Tror de e ni som letar fel ;) haha

Jag vågar inte säga att vi vinner... men det otroliga kan ju hända också att vi vinner... det är vad jag hoppas på.... doh :toocool:

quote:
Originally posted by montana
holland är ett bra lag, men dom har ett seriöst problem, alla i deras lag har egos like stora som holland själv

Hehe... förstår vad du menar men å andra sidan så är ju inte Holland så himla stort... men å tredje sidan så skulle man ju inte gå tvärs över på en kvart så de får väl anses som stort :)
ScuL
för er information, holland är 30 mil i längd o lite mer än 10 mil i bred ;)
Kongo_kim
55-45 till Holland säger jag. 60-40 om Holland vore jämnare.

Bara för Mellberg och punktmarkera hästskallen så.
Pjox
quote:
Originally posted by ScuL
de e kaxigt som fan men du visste du redan ;) hehe.. orange är nationella färgen för att kungliga familjen heter oranje i efternamnen :)

Kan du inte förklara det där för Vizay? :D
Han vägrar tro mig och försöker övertyga mig om att ni facktiskt har orange i er flagga! :p

Synd att matchen skulle avgöras på straf :(
Lite synd när det hänger lite mer på tur än skiklighet (och jag vill inte höra några komentarer om den där stavningen :p)
ScuL
vizay.. det e sant.
vår flagga har röd/vit/blå som färger.
ibland hänger det en liten orange 'wimple' till ;)
Pjox
quote:
Originally posted by ScuL
vizay.. det e sant.
vår flagga har röd/vit/blå som färger.
ibland hänger det en liten orange 'wimple' till ;)

Hehe försökte förklara det för honom men han lita inte på mig, inte änns när jag fråga mormor (som kommer från samma lilla land som du) :P

Juste, grattis :)

Kongo_kim
Usch fy fan vad grymt det ska vara. Ärligt talat jag tycker vi var klasser bättre än Holland men dom där jävla stolparna verkar vara emot oss.
dbl
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Usch fy fan vad grymt det ska vara. Ärligt talat jag tycker vi var klasser bättre än Holland men dom där jävla stolparna verkar vara emot oss.

håller med... inte rättvisst :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement