return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Loveparade blir av!!!
View this Thread in Original format
CJ InterCity
japp, gnugga ögonen och läs igen! Loveparade i Berlin blir av! tyvärr inte på samma sätt, och inte i lika stor utsträckning, men ändå kommer staden att fyllas med bästa sortens liv och buller! En del arrangörer, bland annat Vandit, har ordnat det så kallade Clubculture vs Ignorance en slags demonstration som ska äga rum den 10 juli! Mer info på www.fightthepower.de (även på engelska efter introt)

The Love From above kommer fortfarande äga rum natten mot den 10 juli, med bl.a Tiesto och Paul van Dyk bakom spelarna. Mer info om detta på www.thelovefromabove.de :)

såå... någon som ska dit? jag pejar gärna om jag får en sittplats i någons kärra :tongue2

ScuL
det är alltså inte Loveparade :p
NordLight
På flyern står det

"Protest mot intolerans & trångsynthet kring clubkulturen samt för återkomsten av Loveparade till Berlin."
Smekbar
ahh najs... tänkte dra ut o tågluffa nån gång nu snart och berlin blir nog första anhalten, så man kanske skulle ta o bege sig då kring den åttonde/nionde... :)
St_Andrew
http://www.paulvandyk.de/share/TLFA04/en_home.html

me wants :D:D:D
CJ InterCity
ja jävlar, där skulle man vara :crazy:

jag hade faktiskt sparat pengar för att åka till Loveparade och Love From Above, men när jag hörde att det inte blir av så gick pengarna åt annat håll... men så kommer detta... äsch :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement