return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מבינים בצהל...
View this Thread in Original format
m0sh
קיבלתי היום צו לסיכום פרופיל
עכשיו יש לי כבר 45
ולפני כמה זמן שבאתי הבאתי עוד מכתב בשביל לקבל קל"ב בטוח ופטור מרובים
עכשיו בגלל הסיכום פרופיל הזה אני קצת מפחד מצד אחד שיעלו לי את הפרופיל ומצד שני ישחררו אותי
ואני ממש לא רוצה...בעע
אם למישהו יש פה מושג קצת וחושב שהוא יודע מה יקרה
אם לא אז סליחה
Scorchio
לא יעלו לך את הפרופיל ולא ישחררו אותך

אתה תעשה טירונות 02
ותהיה אחרי זה

טבח\שקמיסט\אפסנאי\נהג\מאבטח מתקנים

בלי קורס...
Narcotic Mind
אני לא מבין... אם היה לך פרופיל 45, למה ניסית להוציא "קל"ב על בטוח"???

עם פרופיל 45 אם אתה רוצה אתה משיג קל"ב בלי בעיה, מצד שני אתה יכול גם ליפול על תפקידים טובים

אם אתה מוציא פטורים מפגרים כאלה אתה יכול לחרוץ את גורלך
Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..

אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...

רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..

ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...


נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד :D
Segev
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..

אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...

רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..

ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...


נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד :D


אחי אני רוצה לתקן אותך לי יש זיעה רצינית בידים וכמעט בטוח שהיה לי פטור מנשק ואני אומר את זה על פי זה לבן דוד שלי היה..
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..

אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...

רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..

ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...


נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד :D

אחי אתה טועה במשהו אחד...

טבח זה תפקיד טוב - פשוט תלוי אם אתה בצריפין או באיזה בסיס סגור...

חבר שלי בבהד 6 והוא טבח כמובן:D
עכשיו הוא עושה 5/9 + פגרות...כן כן ...הייתה לו םגרה של חודשיים וחצי בפסח!!!!

ואל תגי לי שזה תפקיד חרא!!!

מצד שני תלוי אם אתה רוצה ככה או שאתה רוצה קצת "כבוד" ....אתה מבין:)
m0sh
יש לי רק קבא 52 זונות

ותפקידים טובים כבר לא היה לי
רציתי להוציא פטור מנשק בשביל לא לעשות שמירות עם נשק

ופרופיל 45 זה לא קלב בטוח
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
לי יש זיעה רצינית בידים וכמעט בטוח שהיה לי פטור מנשק ..


הייתי כבר מעדיף להיות עם נשק נראה לי

זה רק בידיים כאילו?
luckystrike
יש כזה דבר פטור מנשק וזה בדוק

מוש למה אתה אומר שלא יהיו לך תפקידים טובים ?
הכל תלוי בך ... מניסיון אני אומר

בצבא כל אחד יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה
השאלה כמה הוא מספיק רוצה ומה הוא מוכן לעשות בשביל זה ...
m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב

נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם


ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי?

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב

נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם


ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי?


אחי קח את המנילה
ותראה מה התפקיד הכי פחות מבוקש - במילים אחרות, התפקיד הכי גרוע..זה מה שתקבל:)

סליחה שאני מבאס אותך:nervous:
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב

נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם


ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי?


מה המצב גבר ?
שנים לא ראיתי אותך פה!

קיצר אחי תרים טלפון מחר אני יספר לך קצת מתלאותי בצבא
אח"כ אתה תאמין שתוכל לקבל בדיוק מה שתרצה ...

:)
וירון אחי מה אתה מבאס אותו !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement