|
מבינים בצהל...
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
קיבלתי היום צו לסיכום פרופיל
עכשיו יש לי כבר 45
ולפני כמה זמן שבאתי הבאתי עוד מכתב בשביל לקבל קל"ב בטוח ופטור מרובים
עכשיו בגלל הסיכום פרופיל הזה אני קצת מפחד מצד אחד שיעלו לי את הפרופיל ומצד שני ישחררו אותי
ואני ממש לא רוצה...בעע
אם למישהו יש פה מושג קצת וחושב שהוא יודע מה יקרה
אם לא אז סליחה |
|
|
| Scorchio |
לא יעלו לך את הפרופיל ולא ישחררו אותך
אתה תעשה טירונות 02
ותהיה אחרי זה
טבח\שקמיסט\אפסנאי\נהג\מאבטח מתקנים
בלי קורס... |
|
|
| Narcotic Mind |
אני לא מבין... אם היה לך פרופיל 45, למה ניסית להוציא "קל"ב על בטוח"???
עם פרופיל 45 אם אתה רוצה אתה משיג קל"ב בלי בעיה, מצד שני אתה יכול גם ליפול על תפקידים טובים
אם אתה מוציא פטורים מפגרים כאלה אתה יכול לחרוץ את גורלך |
|
|
| Sm0keMachine |
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..
אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...
רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..
ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...
נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד :D |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..
אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...
רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..
ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...
נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד :D |
אחי אני רוצה לתקן אותך לי יש זיעה רצינית בידים וכמעט בטוח שהיה לי פטור מנשק ואני אומר את זה על פי זה לבן דוד שלי היה.. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תגיד מה הקב"א שלך? ונגיד לך איזה תפקידים אתה יכול לקבל..
אם יש לך קב"א גבוהה אז סביר להניח שלא ישימו אותך טבח/אפסנאי...
רק שתדע שטבח זה חראאאאא של תפקיד..עדיף לשמור כל השירות ולא להיות טבח..
ואין כזה דבר "פטור מרובים" חחח......
אתה תירה בנשק בטירונות כמו גדול...
נ.ב. יש לך פרופיל 45 אז ניצלת מחיל חימוש! כל הכבוד :D |
אחי אתה טועה במשהו אחד...
טבח זה תפקיד טוב - פשוט תלוי אם אתה בצריפין או באיזה בסיס סגור...
חבר שלי בבהד 6 והוא טבח כמובן:D
עכשיו הוא עושה 5/9 + פגרות...כן כן ...הייתה לו םגרה של חודשיים וחצי בפסח!!!!
ואל תגי לי שזה תפקיד חרא!!!
מצד שני תלוי אם אתה רוצה ככה או שאתה רוצה קצת "כבוד" ....אתה מבין:) |
|
|
| m0sh |
יש לי רק קבא 52 זונות
ותפקידים טובים כבר לא היה לי
רציתי להוציא פטור מנשק בשביל לא לעשות שמירות עם נשק
ופרופיל 45 זה לא קלב בטוח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
לי יש זיעה רצינית בידים וכמעט בטוח שהיה לי פטור מנשק .. |
הייתי כבר מעדיף להיות עם נשק נראה לי
זה רק בידיים כאילו? |
|
|
| luckystrike |
יש כזה דבר פטור מנשק וזה בדוק
מוש למה אתה אומר שלא יהיו לך תפקידים טובים ?
הכל תלוי בך ... מניסיון אני אומר
בצבא כל אחד יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה
השאלה כמה הוא מספיק רוצה ומה הוא מוכן לעשות בשביל זה ... |
|
|
| m0sh |
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב
נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם
ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב
נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם
ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי? |
אחי קח את המנילה
ותראה מה התפקיד הכי פחות מבוקש - במילים אחרות, התפקיד הכי גרוע..זה מה שתקבל:)
סליחה שאני מבאס אותך:nervous: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by m0sh
קיבלתי במלינה 4 תפקידים
אחד זה היה חוקר מודיעין ולא קיבלתי זימון
השני משרד הביטחון
והשלישי חושב
נראה מה יהיה
וברור לי שיש פטור מנשק בגלל זה כתבתי שאני רגיש לשמנים או לא דיברת אלי
בכל מקרה אני מאמין שסתם יתנו לי עוד הקלות ואני יודע מה לעשות שם
ובלי קשר מורן מה קורה אח שלי? |
מה המצב גבר ?
שנים לא ראיתי אותך פה!
קיצר אחי תרים טלפון מחר אני יספר לך קצת מתלאותי בצבא
אח"כ אתה תאמין שתוכל לקבל בדיוק מה שתרצה ...
:)
וירון אחי מה אתה מבאס אותו ! |
|
|
|
|