|
Deze avond: Zillion @ the beach(Grenslandhallen)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Iemand die gaat van hier? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zillion @ The Beach in Hasselt, the irony :haha: :haha: :haha: |
|
|
| bobbytk |
ik ga ! :toocool:
zillion altijd goeie trance |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by bobbytk
ik ga ! :toocool:
zillion altijd goeie trance |
kwestie van smaak natuurlijk |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kwestie van smaak natuurlijk |
en gij zijt ne ongelooflijken melker |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
en gij zijt ne ongelooflijken melker |
meuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
| Zehra |
| dj Elof gaat draaien :) |
|
|
| DJ Cossh |
| Ik ga ook:toocool: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
en gij zijt ne ongelooflijken melker |
Ik heb het ook al gemerkt... |
|
|
| pooley |
twas wel ne coolen avond, de boxen stonden wel slecht / slecht afgesteld en die scanwall van 100+ scanners werkte maar half ma twas goed.
Ni teveel volk though, ma chapeau voor Limburg, schoon mokkes da daar zitte, amai ! |
|
|
| pooley |
oh ja de muziek was ook ferm goed !
beginnend met house, trance, gouwe ouwe plaatjes, retro, trance \o/
Bom gewoon |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik heb het ook al gemerkt... |
Als ge ergens problemen mee hebt u ni inhouden zenne...
spit it out. |
|
|
|
|