|
Hauskaa juhannusta!
|
View this Thread in Original format
| digitalbeat666 |
Hauskaa jussia kaikille FinTa:n porukoille! :)
Makkarat ja grilli on jo valmiina ja 12-päkki jääkaapissa.
Miten aiotte viettää jussia? Festareilla, kotona, bileissä? |
|
|
| Mr.Mystery |
Dekit kaverille -> Litra Finlandiaa -> Paljon jengiä -> katastrofi :)
Oletettavaa on, että etupihalla on jossain vaiheessa yötä ainakin jonkinlainen kokko. Tahallinen vaiko tahaton, mahdotonta sanoa... |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Dekit kaverille -> Litra Finlandiaa -> Paljon jengiä -> katastrofi :)
Oletettavaa on, että etupihalla on jossain vaiheessa yötä ainakin jonkinlainen kokko. Tahallinen vaiko tahaton, mahdotonta sanoa... |
kuulostaa lupaavalta, paitsi kokko etupihalla kuulostaa aika vaaralliselta :D |
|
|
| Mr.Mystery |
No niin, mitäs minä sanoin... Toinen kajari kärsi tuhoja (tiivisteet pamahti irti, toimii kuitenkin vielä) ja vahvistin ylikuumeni niin paljon ettei enää suostu toimimaan jos volyymiä nostaa vähänkään kuunneltavalle tasolle.
Sanoisinpa, että hyvät bileet ;) |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
No niin, mitäs minä sanoin... Toinen kajari kärsi tuhoja (tiivisteet pamahti irti, toimii kuitenkin vielä) ja vahvistin ylikuumeni niin paljon ettei enää suostu toimimaan jos volyymiä nostaa vähänkään kuunneltavalle tasolle.
Sanoisinpa, että hyvät bileet ;) |
heh heh, kuulostaa hyvältä meiningiltä :)
grillibrikettejä sai sytyttää 2 tuntia pienessä nousuhumalassa. Taitaa olla tavalliset lehtipuuhiilet parempia... :haha: Grillipihvit piti paistaa pannussa, kuitenki grillissä sai makkarat paistettua. Kamppeet haisee vieläki savulle. |
|
|
| GrimReaper |
Huhhuh! Olipa taas juhannus.. perinteisesti kaveriporukassa omalla mökillä mukana "riittävästi" juomaa, lihaa & makkaraa. Olutkoppien määrä mökin terassilla oli kyllä jokseenkin hulvaton näky: 29 koppaa olutta sekä epämääräinen setti viinaa; riitti sopivasti 12 hengelle torstai-illasta sunnuntaiaamuun. Onneksi en itse ollut kuski eilen lähdettäessä kohti sivistystä. Eilinen ilta oli vähän tuskaa, kun krapula yritti tulla väkisinkin. :rolleyes:
Levareita ei mökille viitsitty ottaa, sähkö kun tulee aurinkopaneelista. Virtaa riittää just valoille ja muille vähän kuluttaville eli perustarpeisiin. "Boomboksi" megamuhevilla bassoilla on aina kelvannut vaikka pattereita syökin ahkerasti. Aggregaattia olis tarvittu jos olis halunnu ottaa vahvarin + levarit mukaan. Harmi vaan kun ei sattunut olemaan takataskussa kannettavaa aggregaattia sähköä tuomaan.
Tänä vuonna ei kuitenkaan jatkettu jokavuotista Jackass-temppuilun perinnettä joka olisi ollut BMX-pyörällä laiturilta järveen.. kukaan ei saanu haalittua BMX-pyörää mistään eikä jaksettu mitään muuta tyhmempääkaan enää keksiä. Aikaisempina vuosina on esim. laskettu kalliolta pulkalla ja matolla sammalmättäälle, ja muut lajit on kyllä liian hulluja niitä tässä mainitakseni.
Tajuttoman hauskaa oli ainakin, ja poikkeuksellista sinänsä että puutarhakalusteet pysyivät ehjinä. Aikaisempina vuosina aina jotain on hajonnut (hajonneiden saldo tähän mennessä 6 tuolia, pöytä, laiturin tikkaat, veneen airo + hankain ja jotain muutakin) ja kerran tuli puinen vanha puutarhatuoli poltettua grillissäkin. :toothless
Ehkä lisään jotain jahka pääsen kotiin tässä illemmalla. |
|
|
| MekkaFIN |
| No nyt on jussi ohi, eikä tullu ees krapula (vaikka tuli juotua). Juhannus sujui rauhallisin merkein Kalajoen rannalla. Tulipahan päivässä grillattua (ja melkein kaikki syötyä) noin 15+ makkaraa. :P Untakaan ei tullut kuin yksi tunti, koska viereisissä autoissa soi poppi läpi yön. Ihan jees jussi oli! |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper Olutkoppien määrä mökin terassilla oli kyllä jokseenkin hulvaton näky: 29 koppaa olutta s
Tänä vuonna ei kuitenkaan jatkettu jokavuotista Jackass-temppuilun perinnettä joka olisi ollut BMX-pyörällä laiturilta järveen.. kukaan ei saanu haalittua BMX-pyörää mistään eikä jaksettu mitään muuta tyhmempääkaan enää keksiä. Aikaisempina vuosina on esim. laskettu kalliolta pulkalla ja matolla sammalmättäälle, ja muut lajit on kyllä liian hulluja niitä tässä mainitakseni.
|
valtavasti ainaki tuota kaljaa saa uppoamaan :eyes:
Tuota BMX pyöräjuttua ois joskus hauska kokeilla :) |
|
|
|
|