|
Nu op ASLradio.com Renco !!!
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Wou ff zeggen dat een van onze eigen TA members, DJ Renco (14) nu een set aan het draaien is op aslradio.com...
Tot nu klinkt het goed, dusse, luister ook ff! :D:D:D:D
Cheers!
EDit: Het was dus gewoon een hele vette set met o.a.:
Robert Nickson - Spiral
Envio - Time To Say Goodbye (een of andere nieuwe rmx geloof ik)
Questia - Nexus Asia
Kyau vs Albert - Velvet Morning
enzoveurtsssss :P:P
kortom, Renco goed gedaan jongen (Y) ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Wie de neuk is Renco ??? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wie de neuk is Renco ??? |
Ik zei dus: een van onze eigen trance addict members...
Hij post geloof ik regelmatig in de thread 'je laatste tracklist'..
Cheeers! |
|
|
| New Wave |
| Ik ben altijd al een grote fan van Renco geweest. |
|
|
| Chicane |
| Hoog ASOT gehalte met platenkeuze niet mijn ding dus :rolleyes: |
|
|
| eXos |
| Draait ie nog steeds? Ik hoor niet echt veel meer. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik ben altijd al een grote fan van Renco geweest. |
En terecht! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by eXos
Draait ie nog steeds? Ik hoor niet echt veel meer. |
Hij schijnt veel in het buitenland te draaien, vandaar. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by tango
Hij schijnt veel in het buitenland te draaien, vandaar. |
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :toothless :toothless |
|
|
|
|