return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מצעד הגאווה
View this Thread in Original format
eXeTik
מה נסגר... פתאום אני קולט שלא הזכרנו את זה אפילו
השנה שברתי מסורת ולא הלכתי כי לא התארגנו
ככה אני הולך כמעט כל שנה
צחוקים וכוסיות...

מישהו היה?
EternalMusic
:nervous:
eXeTik
quote:
Originally posted by EternalMusic
:nervous:


זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה

סוף סוף בן אדם נורמאלי אחד...
באמת מה נסגר איתעם חבר'ה?
אנחנו לא גרים בשנות ה60 הרי...

PS:
השנה גם לא הלכתי מאותה סיבה - גיל הצלם התקשר אליי רצה שאבוא אבל פשוט לא היה זמן להתארגן...אז אני וחבר וויתרנו הפעם..
AnthemFreak
אני הייתי!!
והיה חםםםםםםם
מוזיקה לא משו.. חשבתי שעופר וויק ואוסי ינגנו ברייב
אבל הם ניגנו במצעד עצמו אבל הגעתי מאוחר רק אז הייתי בספורטק שם
אבל חפיף ראיתי חצי עולםםם ופה ושם יש כוסיות
ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by AnthemFreak

ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?





קמצן





.
EternalMusic
quote:
Originally posted by eXeTik
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה


מה אתה מכוער?

אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות,
זה מפגר לגמרי...
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...:conf:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by EternalMusic


הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...:conf:


זה כבר ראסמי מיותר

יש בכנסת 120 חברים שדופקים אותנו כל יום כל השנה במסווה של עזרה ודאגה לציבור

אנחנו באמת צריכים אחד שגם מתגאה בזה?
eXeTik
quote:
Originally posted by EternalMusic
מה אתה מכוער?


:rolleyes:
אחת היציאות...

quote:
Originally posted by EternalMusic
אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות,
זה מפגר לגמרי...
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...:conf:


מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת
אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי...
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
:rolleyes:
אחת היציאות...



מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת
אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי...
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:)
דיברתי עם גיל אתמול - אכן היה לא משהו השנה אבל זה בהתעלם מהעובדה שגיל שלנו אוהב טכנו וחפירות ולכן ברור שלא יואהב את ניו יורק וטרייבל, אבל באסה נוספת גם שהוא לא הצליח לקמבן יותר מדי רדבולים יחסית לשנה שעברה...:D


PS: LOL
"...!!!!אני לא פוחד מהומוים...>>>...אבל עכשיו הם רוצים נציגות בכנסת..."

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


אתה לא מבין שמי שאמר שמצעדים זה דבר דפוק יש לו נטיות בעצמו..?

זה ממש דוחה אותו לראות כוסיות לא לובשות כלום

או שהוא דתי..
THE_BLUE_DRAGON
כן כן היה יותר גרוע מתמיד!
נתחיל בזה שאני מגיע והעבירו את הבמה של ההתחלה לרחוב ולא למעלה בכיכר רבין.
זה יצר צפיפות ואי נוחות.
המצעד יצא באיחור נוראי!
המשאיות היו לא מאורגנות היה רק מספר מסויים של אנשים או משקל שניתן לעלות עליהן וכל מני רקדנים של המשאיות עצמן רקדו למתה מפני שלא נתנו אפילו להם לעלות למעלה!
שזה ממש בושה!
ודפוק בטירוף!

טומי לפיד ממש אחלה ירד על הדוסים ואני שונא דוסים מוות-לדת!!!
יצא מלך!

כרגיל אין כמעט שום לסביות רק ערסיות שמנות דבות כל אחד יותר גדולה מהמשאיות!
וגם יש איזה שלוש זוגות.

מממ...היה רקוב כזה!
מוסיקה מן הסתם מסריחה אבל את זה ידעתי שיהיה מן הסתם אז אין לי זכות להתלונן!

מממ...כניסה 10ש"ח לי יש תג של תקשורת של עיריית ת"א-יפו אז נכנסתי חופשי אבל עדיין גם לא מושקע וגם מבקשים כסף???
אם היה מושקע אז סבבה אבל לא מושקע ולא נעליים!

ההופעות התחילו ממש מאוחר כל הקטע של התקשורת לא היה מאורגן כמו שצריך אומנם לכם זה לא מזיז אבל לצלמים כתבים וכל אלה זה כן!
אין רשימות אין תגים יש רק צמידים מנייר מעפנים והכל כלכך לא מאורגן.

מממ...זהו באתי במיוחד לפגוש כל מני חברים וגם לצלם קצת ומממ...זהו השנה אפילו היה יותר רקוב מתמיד!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement