return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שיגור רקטה
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
היה לפני שבוע תרגיל מסכם שלי בקורס מפקדים
(MLRS - תותחנים)
אקיצר שיגרנו שם רקטה וחשבתי שאולי תרצו לראות:
http://www.geocities.com/kabuknimrod/launch.avi
http://www.geocities.com/kabuknimrod/MVI_0254.avi

מצורף פה עוד סרט טוב של אחד מהקורס שלי אוכל אפרסק בביס אחד

:)
Sm0keMachine
אחי הלינקים שהבאת לא עובדים :(
Dj-2TaLL
פשעים...
לאן אני יכול להעלות את זה שזה כן יפעל מישהו יודע??
THE_BLUE_DRAGON
www.lycos.co.uk
free FTP of 50MB
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
פשעים...
לאן אני יכול להעלות את זה שזה כן יפעל מישהו יודע??


פתח חשבון באיזה חברת אימייל, תשלח את הקבצים בדואר ותן לנו את השם-סיסמה
אפשר גם להשתמש בזה אח"כ לכל מיני
file-shares
וכאלה...

למשל
www.maktoob.com
אני יודע שזה ערבי (גם אני נבהלתי כשאמרו לי על זה) אבל זה נותן ג'יגה....
ronsh
אחי סורי שזה נשמע טיפשי...
אבל האינטרנט זה המקום האחרון שכדאי להעלות אליו דברים כאלה

אחי כל ערבי שני רוצה לראות את הדברים האלה
זה מידע מודיעיני ושלא יזיינו אותך על זה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by ronsh
אחי סורי שזה נשמע טיפשי...
אבל האינטרנט זה המקום האחרון שכדאי להעלות אליו דברים כאלה

אחי כל ערבי שני רוצה לראות את הדברים האלה
זה מידע מודיעיני ושלא יזיינו אותך על זה


למה?
אני לא חושב שזה יועיל לערבי אם הוא יראה חייל שאוכל אפרסק שלם בביס אחד...
:conf: :conf: :conf:

תאמין לי זה לא יעזור לאף ערבי
אפשר להשיג דברים יותר טובים מזה
ronsh
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
למה?
אני לא חושב שזה יועיל לערבי אם הוא יראה חייל שאוכל אפרסק שלם בביס אחד...
:conf: :conf: :conf:

תאמין לי זה לא יעזור לאף ערבי
אפשר להשיג דברים יותר טובים מזה


סורי אחי לא קראתי את ההודעה שלך עד הסוף
וחשבתי שמדובר בסרט על הרקטה

פ א ד י ח ה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by ronsh
סורי אחי לא קראתי את ההודעה שלך עד הסוף
וחשבתי שמדובר בסרט על הרקטה

פ א ד י ח ה


צדקת...
זה כן על רקטה...

אולי הנדבר בהתחלה מדאיג אותי קצת...
אני יעלה את זה לטיפה ואז יוריד...
:)
http://admatai.tripod.com/launch.avi
http://admatai.tripod.com/afarsek.avi
Segev
גבר גם הלינקים החדשים לא טובים

KrazyDJs
:eyespop:
איך הוא בלע את האפרסק
:eyespop:
Segev
מה זה למה לא פועל לי?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement