|
Wie gaan er naar HQ 28 september?
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Hmm...
Kheb eigenlijk niet zoveel te zeggen..
Dan maar wat vragen:
Gaan er nog mensen naar HQ de 28e in de melkweg? |
|
|
| Remy D |
| Ik ga helaas niet want ik heb voor Tiestosolo gekozen in de waakzaamheid. En in oktober is er geen HQ dus ik moet gewoon nog 2 maanden wachten:(:(. Wel KUT maar er zijn nog genoeg andere feesten tussendoor :D |
|
|
| Gekhous |
| Captain Gek wederom aanwezig!!! |
|
|
|
|