|
Ging de kritiek op advocaat te ver?
|
View this Thread in Original format
| robin |
just vote. (discussie kan in ek topic lijkt me)
ik vond van wel. |
|
|
| Subsonik |
| Vond het niet te ver gaan, bij zo'n fout op dat niveau kun je dat gewoon verwachten, en missschien heeft het wel positief gewerkt, net als bij de 2e wedstrijd tegen schotland toen |
|
|
| Blik |
| meneer Mulder ging te ver |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by robin
just vote. (discussie kan in ek topic lijkt me)
|
|
|
|
| Valhalla |
| vind het niet echt te ver gaan, advocaat is iemand die zich dit ook behoorlijk aantrekt, maar als je het vergelijkt met de engelse en vooral italiaanse praktijken valt het eigenlijk nog wel mee |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Blik
meneer Mulder ging te ver |
Ja inderdaad...
Over de vraag of de kritiek te ver ging...
Tsja, tis maar net hoe je het bekijken wilt...
Als je denkt 'ach, het is maar sport' dan is de kritiek wel veel te ver doorgeschoten jah... Het heeft een beetje met referentiekaders te maken... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blik
meneer Mulder ging te ver |
wat heeft hij dan gezegd? :conf: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
wat heeft hij dan gezegd? :conf: |
Iets in de trant van dat Advocaat gestenigd en opgehangen zou moeten worden...
Ik vind trouwens ook dat het te ver ging... |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Iets in de trant van dat Advocaat gestenigd en opgehangen zou moeten worden... |
Ja dat ging dus echt te ver... Ik vond 'm ook een stomme lul vanwege die wissel, maar dat is geen reden om 'm met lijfstraffen te gaan bedreigen. Die Mulder mogen ze van mij een keer in z'n zak schoppen. |
|
|
| Robert |
| lijkt me leuk om te zien wat er over hem gezegd wordt als nederland het EK wint.. |
|
|
| Cosmic |
nee precies goed zo. Je mag het toch niet eens zijn met meneer Advocaat? Ben ik al jaren niet, en steeds is het weer rerecht. Dat we nu door zijn hebben we meer te danken aan Tsjechie dan aan Advocaat. Tijdens het toernooi wist ie nog steeds zijn ideale opstelling niet! Daar heb je nou 2 jaar voor geoefend! We spelen pas nu 2 wedstrijden 4-3-3 en dat loopt. Al dat gedoe met die ruit is zinloos. Hij durfde steeds niet te kiezen voor Ruud of Patrick, terwijl iedereen zag dat die 2 gewoon niet samen kunnen spelen. Hij heeft nu eindelijk (juist) gekozen, maar van een trainer van het Nederlands elftal verwacht ik wel iets meer voetbalverstand....
Dus ook al winnen we het EK, het is beter als meneer Advocaat dan maar op zn hoogtepunt stopt en de fakkel aan een jongere generatie overdraagt. |
|
|
| Chicane |
| Kritiek is terecht en humor is ook terecht, Balkenende is ook razendpopulair om af te zeiken en ik geef iedereen groot gelijk want beiden heren maken er een zooitje van. Tis maar hoe je die uitspraken opvat.. hoevaak zeggen wij wel eens niet tegen iemand dattie aan het gas kan of terplekke neervallen en door een roedel olifanten im arsch geboort kan worden? Precies.. |
|
|
|
|