|
To all the swedes : this one goes out to you
|
View this Thread in Original format
| FASTDJMP3 |
I just want to tell you : Lag Agg Y farfar Skagg :)
hur mar du ? jag mar bra , tak so mycket !
du prota engliska ? ja
du prota tyska ? nej
Jooooooooooooooooooooooooke i love your country and i want to visit it very soon :) |
|
|
| mindshooter |
You are very velcome to our country FastDJMp3... I see you have practised your swedish alot ;)
You will do fine here........... |
|
|
| Gaby |
| but wait until you are 23...then you can party where ever u want |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by FASTDJMP3
I just want to tell you : Lag Agg Y farfar Skagg :)
hur mar du ? jag mar bra , tak so mycket !
du prota engliska ? ja
du prota tyska ? nej
Jooooooooooooooooooooooooke i love your country and i want to visit it very soon :) |
LOL
i especially like the "Lag Agg Y farfar Skagg" part :) |
|
|
| x-dream |
| Your welcome to visit our country FASTDJMP3...... |
|
|
| Dj_ExOn |
*Elak Bump* :stongue:
Undrar om han har varit här ännu? |
|
|
| Glorie |
| vilken härlig kille :) spontan och rolig :D |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by fastmp3
I just want to tell you : Lag Agg Y farfar Skagg :)
hur mar du ? jag mar bra , tak so mycket !
du prota engliska ? ja
du prota tyska ? nej
Jooooooooooooooooooooooooke i love your country and i want to visit it very soon :) |
what you doing here you old mugget? :D
come to sweden and we'll catch some nice bitches ;)
|
|
|
| zamson |
| hahaha störtskön snubbe... diggade hans första där med farfars skägg ;) |
|
|
| mindshooter |
| haha...för er som inte visste det så kan moderatorer ändra om i signaturerna på vem dom vill..inkluderat varandra...jag jävlades med FastDJ förut... nu när jag vaknade så hade han jävlats tillbaka...haha fan va ja garva...ska fan ha kvar det där |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
haha...för er som inte visste det så kan moderatorer ändra om i signaturerna på vem dom vill..inkluderat varandra...jag jävlades med FastDJ förut... nu när jag vaknade så hade han jävlats tillbaka...haha fan va ja garva...ska fan ha kvar det där |
fyfasen va läckert! ha kvar det! :p :p :p |
|
|
| dbl |
| :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|