return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
To all the swedes : this one goes out to you
View this Thread in Original format
FASTDJMP3
I just want to tell you : Lag Agg Y farfar Skagg :)

hur mar du ? jag mar bra , tak so mycket !
du prota engliska ? ja
du prota tyska ? nej

Jooooooooooooooooooooooooke i love your country and i want to visit it very soon :)
mindshooter
You are very velcome to our country FastDJMp3... I see you have practised your swedish alot ;)
You will do fine here...........
Gaby
but wait until you are 23...then you can party where ever u want
reveal
quote:
Originally posted by FASTDJMP3
I just want to tell you : Lag Agg Y farfar Skagg :)

hur mar du ? jag mar bra , tak so mycket !
du prota engliska ? ja
du prota tyska ? nej

Jooooooooooooooooooooooooke i love your country and i want to visit it very soon :)


LOL
i especially like the "Lag Agg Y farfar Skagg" part :)
x-dream
Your welcome to visit our country FASTDJMP3......
Dj_ExOn
*Elak Bump* :stongue:

Undrar om han har varit här ännu?
Glorie
vilken härlig kille :) spontan och rolig :D
Endre
quote:
Originally posted by fastmp3
I just want to tell you : Lag Agg Y farfar Skagg :)

hur mar du ? jag mar bra , tak so mycket !
du prota engliska ? ja
du prota tyska ? nej

Jooooooooooooooooooooooooke i love your country and i want to visit it very soon :)


what you doing here you old mugget? :D

come to sweden and we'll catch some nice bitches ;)
zamson
hahaha störtskön snubbe... diggade hans första där med farfars skägg ;)
mindshooter
haha...för er som inte visste det så kan moderatorer ändra om i signaturerna på vem dom vill..inkluderat varandra...jag jävlades med FastDJ förut... nu när jag vaknade så hade han jävlats tillbaka...haha fan va ja garva...ska fan ha kvar det där

[nils]
quote:
Originally posted by mindshooter
haha...för er som inte visste det så kan moderatorer ändra om i signaturerna på vem dom vill..inkluderat varandra...jag jävlades med FastDJ förut... nu när jag vaknade så hade han jävlats tillbaka...haha fan va ja garva...ska fan ha kvar det där


fyfasen va läckert! ha kvar det! :p :p :p
dbl
:haha: :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement