| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Segev
צודק לא חשבתי על אחריות :D |
תלוי אם הוא עדיין נמצא בתקופת האחריות
ולגבי הלחמה :
אם הוא יכול לפתוח את האוזניות בצורה נוחה ולא לפרק אותם
והוא גם צריך לדעת איך להלחים צריך לדעת להלחים בזווית מסוימת
בכל מקרה עדיף באמת שתלך לחנות כי אתה באמת יכול להרוס אוזניות יקרות |
|
|