return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני לא מאמין!!!! לאאאאאאאאאא כוס אמק
View this Thread in Original format
m0sh
בזמן שאני מתקלט בבית ועושה את הסט הכי מושלם שעשיתי עד עכשיו
בשיר האחרון אני כבר סוגר הכל ופתאום
לא שומעימ בצד אחד של האוזניות שלי
כוס אמקקקקקקקקקק

כמו שיובל אמר
עכשיו לפעמים שומעים
המגעים חיבור בתוך האוזניות לא בסדר...השאלה אם אפשר לתקן את החרא הזה
כי אני ממש חייב

סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
DJ Alex E.
בטוח אפשר לתקן מגעים שהתרופפו...תלך לאיזה חנות שמתמחה בציוד לתקליטנים
לא חסר מקומות כאלה
Segev
תפתח את האוזניות ותלחים לבד מה אתה צריך ללכת לשם כסף על זה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Segev
תפתח את האוזניות ותלחים לבד מה אתה צריך ללכת לשם כסף על זה


לא חרם על האחריות?
Segev
צודק לא חשבתי על אחריות :D
Eitan E
quote:
Originally posted by Segev
צודק לא חשבתי על אחריות :D


תלוי אם הוא עדיין נמצא בתקופת האחריות
ולגבי הלחמה :
אם הוא יכול לפתוח את האוזניות בצורה נוחה ולא לפרק אותם
והוא גם צריך לדעת איך להלחים צריך לדעת להלחים בזווית מסוימת

בכל מקרה עדיף באמת שתלך לחנות כי אתה באמת יכול להרוס אוזניות יקרות
m0sh
שמתי כבר בתיקון

חשבתי על המעבדה של פיוניר
אבל נתתי לחנות שכבר תיקנתי בעבר דיסקמנים..
אני מקווה שהם יודעים איך לפתוח את זה בלי להרוס...כי אני לא יודע ולאיש שהבאתי הוא לא מכיר את האוזניות...
אני מאמין שלא יהיה בעיה ולא יהרס

ואיזה אחריות
קניתי מחול...וזה המינוס
למרות שעכשיו אני קונה ממקום טוב (איש אחד) ונראה לי הייתי יכול לשלוח לו אם היה נהרס לי משהו
taltul
פרק פרקקקקקקקקקק אותם אחי!!!!!!



PS:
סתם אחי - הלחמה מהירה:D:D:D
m0sh
אללה תיקנו לי את האוזניות
היה איזה חיבור שהתנתק והם פשוט חיברו אותו...

80 שקל עלה ועשיתי מצווה ונתתי להם טיפ 10 שקלים

אללההההההה
KosmiK-G8
שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך מוש
איזה אוזניות אלה דרך אגב?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement