return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Beyer@Mondaybar (pg. 2)
View this Thread in Original format
lonne
Märkligt att han i sista klippet, avslutar med Holden-A break in the clouds.:conf:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by lonne
Märkligt att han i sista klippet, avslutar med Holden-A break in the clouds.:conf:

Han har visst blitt veldig glad i den plata der, avsluttet med den mange ganger i det siste. I det hele tatt har technoscenen generelt kastet seg over den, sett masse anmeldelser av den i technoblader/websites/charts etc.
Sorrow
Snygga klipp, Stefan. Ser ut som det var ett jävla ös, som sagt. Men, å andra sidan, är det ju Adam också.. ;) Världklass, no doubt.

Själv skulle jag aldrig stå ut med en grupp människor bakom mig sådär, men man kanske ska ha posses när man spelar mangeltechno.. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Jøss, det var jo damer der jo :D

Ja de va en hel del fiiiina tjejer där... tyvärr gillar dom inte att vara med på kort... fega Svenskor :p

quote:
Originally posted by Sorrow
Snygga klipp, Stefan. Ser ut som det var ett jävla ös, som sagt. Men, å andra sidan, är det ju Adam också.. ;) Världklass, no doubt.

Själv skulle jag aldrig stå ut med en grupp människor bakom mig sådär, men man kanske ska ha posses när man spelar mangeltechno.. :D

Det var lite irriterande när det var ett par tjejer som dansade framför han som att det var ett annat svennedisko... tog ett tag innan nån bad dom gå ner... men sen hittade dom upp igen...
Sen var det nån pundad jävel som skutta upp där också.. :rolleyes:
Sorrow
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var lite irriterande när det var ett par tjejer som dansade framför han som att det var ett annat svennedisko... tog ett tag innan nån bad dom gå ner... men sen hittade dom upp igen...
Sen var det nån pundad jävel som skutta upp där också.. :rolleyes:

Ah, så'nt där kan vara grymt irriterande. Men så länge de inte stör en när man spelar är det väl lugnt iof. Jag själv måste ha min space när jag spelar, hatar att känna att man inte kan göra sitt jobb pga folk som stör en när man arbetar.

Han får väl fixa så att det där posset blir lite användbart och kör iväg dem.. :D
verminator
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de va en hel del fiiiina tjejer där... tyvärr gillar dom inte att vara med på kort... fega Svenskor :p

bare vent til båtturen,så skal du se at de ikke er så feige! da blir de med vettu,norbaggar wiiii - damene kommer til å sitte på sine knær og be om å få være med :D :D :D :D
DjAviander
Men det var röj då? :gsmile:
Kamelen
well snart är det tall paul..och framför allt John 00 Fleming ====================================================================================================
====================================================================================================
===============================================================================)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by verminator
bare vent til båtturen,så skal du se at de ikke er så feige! da blir de med vettu,norbaggar wiiii - damene kommer til å sitte på sine knær og be om å få være med :D :D :D :D

Ni får ta med er lite Norska fina jenter nu denna gånge... Ställ upp på Steve-gutten nu ! :toothless

Kom att tänka på att det var en del intressanta grejjer man hörde under kvällen men inte kunde sätta fingret på...

Bla. hörde jag en totalt omgjord hardhouse låt från -95 som hette då "Mambo - Do you want me" (har den på en samling CD kallad Hardhouse Vol.1)

Samma hörde jag nån techno variant på en gammal Nitzer Ebb låt... (vet inte vilken men har den nog på kassettband :p ) var ju råsynth i form av Nitzer Ebb och Front 242 jag lyssnade på i slutet av 80-talet innan technon utvecklades...

Var en låt som även påminde i en hel del ljud från en gammal låt från "Scotch". Ett par ännu äldre favoriter från 80-talet som pysslade med elektronisk musik, kom från Italien har jag för mig.

Nåt techno-freak som känner igen vad jag har beskrivit ? :gsmile:
AC.
Ja för andra gången! Det var världens röj!
och angående ha en massa folk runt om kring sig så verkar beyer knappast ha något problem alls med det! Perfekta mixnningar hela tiden och lite lek här och var, superb!
Ta en DJ som Paul van Dyk står superk0onsenterar och mixar klockrent! Beyer stod och skutta runt som en annan kanin och leka lite här och var och dessutom verkade han mixa låt väldigt fort i början (mixa låtsom i attt spela en ny kort efter) dvs han kan inte haft lång tid på sig att mixa.
nåja sista kan jag ha fel på men kändes som det i alla fall.

en låt som jag är lite nyfiken på är någon där de sjöng typ "wheeere is the yooouth"

verminator
er ganske sikker på at beyer spilte Eric Prydz - Human Behaviour [Pryda - 001] :)

den Nitzer Ebb låta er sikkert Murderous (Phil Kieran Remix) på Novamute(??) :)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by AC.
en låt som jag är lite nyfiken på är någon där de sjöng typ "wheeere is the yooouth"

Var vel Nitzer Ebb - Murderous (Phil Kieran Remix) på Novamute det også ja. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement