return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!
View this Thread in Original format
flashgo


ערוץ יס וידאו בוקס של חברת הלווין, ישדר ביום חמישי ה-8 ביולי הופעה של הדי ג'יי המוביל טייסטו. מדובר בסט המלא הראשון שישודר על מסך הטלוויזיה בארץ.

ההופעה, שתשודר מדי סוף שבוע, נערכה בדרום הולנד ואורכה שלוש שעות וחצי, ובמהלכה מציג טייסטו באמצעות תפאורה, רקדנים ומוסיקה את סיבוב ההופעות שלו בעולם.

עלות ההופעה למנויים היא 17 שקלים בלא הגבלת כמות הצפיות.

http://www.nrg.co.il/online/4/ART/747/827.html?pFile=1

:disbelief :toocool: :toothless
yaman
חבל שאין לי יס

רעיון נחמד מאוד
Segev
גבר אתה לא צריך יס

DJ.Tiesto.In.Concert.2003.DVDivX-TmN ;)
אתה כבר תסתדר מפה אני בטוח
§chop¥
חבל שיש לי את הדיוידי שלו
:haha:
DJ-Kreing^^
כבר ראיתי את הדיוידי במחשב אבל יהיה אחלה לצפות שוב בטלויזיה...
שווה את ה 17 ש"ח
m0sh
DJ.Tiesto.In.Concert.2003.DVDivX-TmN

כמה מגה זה?

יש לי את זה על המחשב
1.8GB


זה הDVD
ההופעה הייתה 6 שעות
והדי וי די 3 וחצי שעות...
taltul
quote:
Originally posted by flashgo


ערוץ יס וידאו בוקס של חברת הלווין, ישדר ביום חמישי ה-8 ביולי הופעה של הדי ג'יי המוביל טייסטו. מדובר בסט המלא הראשון שישודר על מסך הטלוויזיה בארץ.

ההופעה, שתשודר מדי סוף שבוע, נערכה בדרום הולנד ואורכה שלוש שעות וחצי, ובמהלכה מציג טייסטו באמצעות תפאורה, רקדנים ומוסיקה את סיבוב ההופעות שלו בעולם.

עלות ההופעה למנויים היא 17 שקלים בלא הגבלת כמות הצפיות.

http://www.nrg.co.il/online/4/ART/747/827.html?pFile=1

:disbelief :toocool: :toothless

יייייייססססס!:D

זה מסביר הכל ;)
YoraY
וואחד הופעה.....

שווה שווה... זה לא רק התיקלוט
LA©
וואלה...

גם אני כבר ראיתי את זה יותר מפעם אחת...
בטלוויזיה


אבל יפה שיס משקיעים ככה!!!

שווה את ה 17 שקל.. ומי שלא מוכן
אז שלפחות יוריד את הקובץ דיויקס!

שגם אותו אפשר לראות בטלויזיה אם יש לפטופ וחיבור לטלויזיה וכל החרא זה
אנחנו בבית עשינו וזה ממש ליגה!

קיצ קיצ, שווה צפייה!

:D
Sniper
נחמד מאוד אפילו!!!
אולי הפ יתחילו להביא כל מיני סרטים ממסיבות בחו"ל

yaman
נראה לי שזה יהיה חד פעמי
black mammmba
כבעל הדי וי די המקורי.

אני מעדיף לראות ולשמוע את זה ב
DVD
ולא בוידאו בוקס

ב DVD
יש לך יותר היתרונות
:happy2:

אל תשכחו שב די וי די יש מצבים שאפשר לשחק עם המצלמות !!!
כמו למשל ב
NEVER
אפשר לראות אותו ממקס
ואותו דבר בין פלייט 643 לאיירפורט של ארמני אנד גוסט

כאשר ראיתי את ההופעה ראיתי בעזרת זום על המזוודת הוונילים שלו מדבקה ענקית של.....

ש-ב-י-ר

:toothless

וההופעה היא 210 דקות (ו10 דקות כתוביות)



אלי,שצופה בהופעה מדי פעם על מסך 53 אינץ'
:crazy::wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement