return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Tunes van Weleer (pg. 5)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Meegaan naar Extrema? ;)

Heb nog steeds geen zin om 47,50 alleen voor Hawtin neer te leggen. Als jij nou zorgt dat Digweed drie uur lang alleen maar platen van voor 2002 draait dan ga ik mee.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Heb nog steeds geen zin om 47,50 alleen voor Hawtin neer te leggen. Als jij nou zorgt dat Digweed drie uur lang alleen maar platen van voor 2002 draait dan ga ik mee.


Deal!
Koop je kaartje dus maar :)
basd
Zolang ik nog geen timetable heb gezien ga ik zeker niet.. Voor je het weet draait ie maar anderhalf uur. Ook zonde.
New Wave
hey er staat een Hoevelaker op de line-up van Extrema outdoor :p Al het goeie komt uit Hoevelaken, het leukste dorp van nederland.:p
basd
Astroglyde - The jam.. VET.

Kan iemand me een 12" exemplaar bezorgen? D'r zijn er helaas maar 999 van.. Die zou ik echt GRAAG nog in mijn bezit willen hebben :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Astroglyde - The jam.. VET.

Kan iemand me een 12" exemplaar bezorgen? D'r zijn er helaas maar 999 van.. Die zou ik echt GRAAG nog in mijn bezit willen hebben :)


Die heb ik al 3 eeuwen op mp3, heb ik je nog eens laten horen, toen vond je er geen ruk aan!

Supernummer is het inderdaad. Met de vocals van Pump up the Jam...superplaat!
Asperge
Asperge spaait: BT - Mercury and Solace (1st) [08:25m/192Kbps/44KHz]

:D
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die heb ik al 3 eeuwen op mp3, heb ik je nog eens laten horen, toen vond je er geen ruk aan!

Dat kan ik me niet voorstellen, ken dat nummer ook al een hele tijd (uit een of ander oud Proton-setje wat ik nu niet meer heb) en vond em toen volgens mij ook al goed.

Maar goed, doet er ook niet toe.. Jij hebt em ook niet op vinyl dus jou hoef ik ook niet te bestelen :) Kun je me op de een of andere manier dat MP3'tje sturen?
SnuggLe
Klopt, oud Protonradio setje van Troy roberts dacht ik. Een van mijn favo-sets. Begint met die oude filmvocals over UFO's. Echt superintro ook.

Maareh..ik ben pas zaterdagavond weer thuis, dus mail maar even naar mijn gmail, dan zal ik hem online zetten op yousendit.com
Asperge
* Asperge spaait: Nalin & Kane - Open Your Eyes [El Barco Para Es Vedra Mix] [13:09m/192Kbps/44KHz]

:D:toocool:

basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt, oud Protonradio setje van Troy roberts dacht ik. Een van mijn favo-sets. Begint met die oude filmvocals over UFO's. Echt superintro ook.

Maareh..ik ben pas zaterdagavond weer thuis, dus mail maar even naar mijn gmail, dan zal ik hem online zetten op yousendit.com

Stimmt, dat was de naam die ik zocht :)

Ik zal wel effe een mailtje sturen. Heb ik je gmail trouwens?
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Stimmt, dat was de naam die ik zocht :)

Ik zal wel effe een mailtje sturen. Heb ik je gmail trouwens?


voor en achternaam aan elkaar @ g mail punt kom

Troy Roberts, daar hoor je nu ook geen donder meer van.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement