|
qoute of the day (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
|
Jama dat is daar schering en inslag hé.
Kassierster: Een kingfish zonder ajuin aub
Ik: Tussen en kingfish zit geen ajuin
Kassierster: De klant zegt van wel
Ik: *zucht*
Er zijn klanten die zelfs boos een Long Chicken (nu inmiddels Double Chicken) terugbrengen omdat er geen vis inzit of een Big Bacon omdat er varkensvlees tussenzit.
Ik staat daar sinds vorige week na vele jaren achter grill nu ook aan kassa, ik ga daar nog dingens mogen aanhoren, ik voel het gewoon. |
|
|
| Pumaz |
Niet vergeten dat de klant altijd gelijk heeft he ;)
Zo'n dingen mag je altijd posten van mij, ik vind die echt goed :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Pizza hut bellen en onmogelijke pizzas verzinnen is ook zo'n klassieker :D |
Pizza calamiteiten :D Heb je nog zo'n mooi mp3tje van :D
Maar goed... domme klanten is het mooiste dat er is... ikzelf werk in een bioscoop en sta daar ook weleens achter de bar... Daar verkopen we ook hele vreemde producten...
Maltesers bijvoorbeeld...
Malers
Malters
MALEISIERS
of Pringles
Pingels
Prikkels
Spikkels
Sprinklers (WTF? :toothless )
PRINCIPLES
Ik heb et ze allemaal horen zeggen, en sommige varianten hoor je nog vrij regelmatig ook... Maar de mooiste komen toch van de chat generatie...
"Een zakje gele MSN's aub"
Of wanneer zij aan hun favoriete drankje gaan...
"Een Breezah aub"
"Welke smaak?"
"Die groene"
:rolleyes:
"GROEN IS GEEN SMAAK!!" :p
Ik zou de klant echter tekort doen wanneer ik deze niet ook een beetje credit zou geven... Zoals bekend wordt Popcorn doorgaans verkocht in 2 uitvoeringen... Zoet en Zout... Een klant besteld bij een nieuwe collega een bakje popcorn:
"Welke smaak?" vraagt de collega
"Nou, wat heb je?" vraagt de man "Aardbei? Banaan? Chocola?"
Bij Passion Of The Crist komt er na afloop van de film een man uit de zaal met de boodschap:
"Ik vond 't een slechte film, hij gaat dood op t eind!"
Waarop ik het niet kon laten te antwoorden:
"Ja, ik vond het boek ook beter!"
:p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Maar goed... domme klanten is het mooiste dat er is... ikzelf werk in een bioscoop en sta daar ook weleens achter de bar... Daar verkopen we ook hele vreemde producten...
Maltesers bijvoorbeeld...
Malers
Malters
MALEISIERS
of Pringles
Pingels
Prikkels
Spikkels
Sprinklers (WTF? :toothless )
PRINCIPLES
Ik heb et ze allemaal horen zeggen, en sommige varianten hoor je nog vrij regelmatig ook... Maar de mooiste komen toch van de chat generatie...
"Een zakje gele MSN's aub"
Of wanneer zij aan hun favoriete drankje gaan...
"Een Breezah aub"
"Welke smaak?"
"Die groene"
:rolleyes:
"GROEN IS GEEN SMAAK!!" :p
|
muhahahah ken da... werk in een videotheek! kan nu opt moment nie echt op iets komen mah zal er int vervolg extra op letten... hoe dom mensen toch soms kunne zijn eh :stongue: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bij Passion Of The Crist komt er na afloop van de film een man uit de zaal met de boodschap:
"Ik vond 't een slechte film, hij gaat dood op t eind!"
Waarop ik het niet kon laten te antwoorden:
"Ja, ik vond het boek ook beter!"
:p |
gooooooooed man |
|
|
| Dark Apostle |
Er gebeurt toch iets vreemds wanneer men van Mens naar Klant gaat zuh.
klant: Een medium giant menu alstublief.
kassier: met cola?
klant: Nee geef maar een glasje witte wijn.
Wot's next? Whiskey? Cocktails?....
en de beste van de voorbije maanden
klant: ja wij komen de Fresh proberen
kassier: menu of alleen burger?
klant: ah dat is niet gratis ofwat? |
|
|
| Nyah |
werk in een restaurant en maak daar ook vanalles mee ... :rolleyes:
"Dat is dan 26 euro75 aub"
Klant geeft 20 euro.
"De rest moogt ge houden" :rolleyes:
Manieren waarop klanten me aanspreken:
"juffrouwke"
"jufferke"
"kinneke :mad: "
"keint" (dialect voor kinneke)
"lieveke" :o
mannen ... "poepeke" :nervous:
Of als ze me vragen: "Wat is het dagmenu?"
Begin op te sommen...
klant: "ah, spijtig, ik dacht eerder aan wat jong vlees"
kijk zo neutraal mogelijk terug -... stilte-
Vraag van mij:" Heum, en hoe mag die steak gebakken?"
dit ook eens meegemaakt...
"Ja, voor mij tzelfde als vorige week"
Kijk eens droog terug... maar goed dat ik een databank heb waarin staat wat elke klant vorige week gegeten heeft :rolleyes:
"Ja, kunt u mij even zeggen wat dat weer was?" vriendelijke lach volgend
"Ja seg kinneke, dat weet ik ook ni meer, ik weet gewoon dat t lekker was"
"Ja... dan hebben we een probleem"
"Vraag maar eens aan de kok wat ik vorige week gehad heb"
:( diepe zucht, 'stom ***' denk ik dan (ter informatie: als t druk is, moet niemand de kok lastig vallen met zulke onnozele vragen...)
Goed meisje als ik ben, doe ik dat dan toch :p
"Seg Tjeu, op tafel 9 zit een onnozel madam en die wil t zelfde als vorige week, weet gij toevallig nog wat dat was?"
Tjeu kijkt ff : "Ah ja das mijn zus"
OOPS :nervous: :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
dit ook eens meegemaakt...
"Ja, voor mij tzelfde als vorige week"
Kijk eens droog terug... maar goed dat ik een databank heb waarin staat wat elke klant vorige week gegeten heeft :rolleyes:
"Ja, kunt u mij even zeggen wat dat weer was?" vriendelijke lach volgend
"Ja seg kinneke, dat weet ik ook ni meer, ik weet gewoon dat t lekker was"
"Ja... dan hebben we een probleem"
"Vraag maar eens aan de kok wat ik vorige week gehad heb"
:( diepe zucht, 'stom ***' denk ik dan (ter informatie: als t druk is, moet niemand de kok lastig vallen met zulke onnozele vragen...)
Goed meisje als ik ben, doe ik dat dan toch :p
"Seg Tjeu, op tafel 9 zit een onnozel madam en die wil t zelfde als vorige week, weet gij toevallig nog wat dat was?"
Tjeu kijkt ff : "Ah ja das mijn zus"
OOPS :nervous: :o |
muhahaha die is best wel erg :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijn zusje van 11 stuurde mij daarstraks een SMS nadat ze haar uitslag op school had gekregen:
"Joepie, ik ben geslaagt" :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
Wij hebben een proefbakje groene suiker gehad waarmee we volgens het etiket "Sherk 2" popcorn kunnen maken :rolleyes:
Ow, en Nina zou Maaike haar PINcode wel even inpoetsen :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by eieregooie
"Een zakje gele MSN's aub"
|
Mijn vriend in de bioscoop, gene zever, echt gebeurd en gemeend:
-een zakje m&m's aub
-[kassierster]gele of bruine?
-??? in vanalle kleuren! |
|
|
|
|