|
מזל טוב חנצ'וק
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
מזל טוב לחן
המוד של המקום המושתן הזה :p
בן 19 זה לא צחוק
ועוד כמה שנים טובות הוא סוף סוף יתגייס
אז מזלט לנשכן הגדול ;p |
|
|
| Flotser |
חחחחחח אל תקשיב לו בכולנו מסתתר לו נשכן
מוש הקקי הרס רציתי סוף סוף לפתוח למישהו, אבל בקטנה
:p :p :p :p :wtf: :wtf: :wtf:
מזל טוב אחי, שיהיה המון בהצלחה עם הממר"ם, ובכלל בחיים הרמת-גניים שלך
:crazy:
נ.ב.
מחזור 85 שולט |
|
|
| m0sh |
אתה מתכוון
מחזור י-ח
עכשיו כולם לקפוץ
תרדו על הברכיים
ותתחילו למצוץ
חן שמע את השיר ומבין
:D |
|
|
| Rising |
| חן מזל טוב אח שלי חולה עלייך |
|
|
| DjChook |
תודה גברברים !
אני בדיוק עף לצבא :/
(כל הזין ביום הולדת באמצע החיים)
נחגוג בסופ"ש
בינתיים תודה ויום טוב |
|
|
| Segev |
| זמל טוב גבר עד 120!!! |
|
|
| Black-Dragon |
HAPPY BIRTHDAY CHOOK :crazy:
שיהיה לך המון מזל טוב ואושר ועושר ובריאות
ותתחיל להופיע יותר בפורום!
אז מה אם אתה בצבא :) |
|
|
| sabi10 |
| מזל טוב....:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב גבר גבר
 |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב אחיייייייייי
עד 120
ושתיצא מהצבא המזדיין הזה כמה שיותר מהר
*אגב אני יום ראשון בן 15 :D |
|
|
|
|