return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Insomnia Festivalen '04, Tromsø (Ambient, Chill)
View this Thread in Original format
noonboy
Glad i ambient/chill (dvs ekte chill, ikke slike solar stone remixes...no offense)? Ser ut som dette er en festival for oss folka:)På line-up'en er blandt annet Geir Jennsen og hva han nå enn het, han DJ Friendly. Vet ikke om slike festivaler har høyere tivolicig-faktor, men hadde naturligvis vært spennende å vært der og! Synd at det tar sted i Tromsø, ettersom det blir langt å dra...

Sjekk http://www.insomniafestival.no/ for mer info:)
God sommer!
Sand Leaper
Skulle gjerne fått med meg Geir og Teebee her, og er jo faen meg på tide at jeg får sett litt andre deler av landet jeg bor i også. Me lyt sjå..
DJ-RED
Future Prophecies? Har en 12" av de som er house, men de holder vel på med mye forskjellig. En kamerat av meg kjenner kara i Future Prophecies så jeg fikk et par 12" av de ;)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by DJ-RED
Future Prophecies? Har en 12" av de som er house, men de holder vel på med mye forskjellig. En kamerat av meg kjenner kara i Future Prophecies så jeg fikk et par 12" av de ;)

Gjør begge deler så vidt jeg husker, er et par remikser de har gjort som er house, men det meste de gjør er drum n bass. Mener Teebee signet dem til Subtitles for et par år siden.
DJ-RED
Leita litt på discogs og fant ut at det er denna jeg har Future Prophecies - Feel Free
diffusion
Skulle vært på denne, bare trist at den er sykt langt unna der jeg er(Tønsberg)...

Future Prophecies er vell mest kjent for DnB vell... Hørte noe av de på P3-klubbQuart, sykt bra!

Geir Jenssen hadde vært rått og fått med seg, han er jo en av de "store":)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement