|
Insomnia Festivalen '04, Tromsø (Ambient, Chill)
|
View this Thread in Original format
| noonboy |
Glad i ambient/chill (dvs ekte chill, ikke slike solar stone remixes...no offense)? Ser ut som dette er en festival for oss folka:)På line-up'en er blandt annet Geir Jennsen og hva han nå enn het, han DJ Friendly. Vet ikke om slike festivaler har høyere tivolicig-faktor, men hadde naturligvis vært spennende å vært der og! Synd at det tar sted i Tromsø, ettersom det blir langt å dra...
Sjekk http://www.insomniafestival.no/ for mer info:)
God sommer! |
|
|
| Sand Leaper |
| Skulle gjerne fått med meg Geir og Teebee her, og er jo faen meg på tide at jeg får sett litt andre deler av landet jeg bor i også. Me lyt sjå.. |
|
|
| DJ-RED |
| Future Prophecies? Har en 12" av de som er house, men de holder vel på med mye forskjellig. En kamerat av meg kjenner kara i Future Prophecies så jeg fikk et par 12" av de ;) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
Future Prophecies? Har en 12" av de som er house, men de holder vel på med mye forskjellig. En kamerat av meg kjenner kara i Future Prophecies så jeg fikk et par 12" av de ;) |
Gjør begge deler så vidt jeg husker, er et par remikser de har gjort som er house, men det meste de gjør er drum n bass. Mener Teebee signet dem til Subtitles for et par år siden. |
|
|
| DJ-RED |
| Leita litt på discogs og fant ut at det er denna jeg har Future Prophecies - Feel Free |
|
|
| diffusion |
Skulle vært på denne, bare trist at den er sykt langt unna der jeg er(Tønsberg)...
Future Prophecies er vell mest kjent for DnB vell... Hørte noe av de på P3-klubbQuart, sykt bra!
Geir Jenssen hadde vært rått og fått med seg, han er jo en av de "store":) |
|
|
|
|