return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

LIberals minority have won!
View this Thread in Original format
malek
just announced!
KrinKer
i hope it won't last long ( i mean let's face it we'll be back at the voting booth in less than a year ... )

Let's hope that this time around ... the bloc will get the beating they deserve !!

KrinKer
malek
actually i think it might last for a while, unless Martin tries to get some law passed that no other party would support (almost impossible because NDP, Bloc and Liberals are very similar).
FunKenLouis
:mad:
Falcon-X
quote:
Originally posted by FunKenLouis

lol explique toi. T'es pour le Bloc, mais t'es fâché que les libéraux gagne et forme un gouvernement avec le NPD. aurait tu préféré les conservateurs??? parce que le bloc ne peut pas gagner... c'est un parti provincial. Donc je pense que les valeurs libérales ressemblent pas mal plus aux valeurs du bloc que celles des conservateurs. ;)
FunKenLouis
Biggy
Moi je suis très heureux que le Bloc ait eu 54 députés d'élus. Mais j'aurais préféré que ce soit plus serré entre les Libéraux et les Concervateurs, comme ça le Bloc aurait pu être la différence mais là les Libéraux n'ont qu'à s'associer avec le NPD et ils sont majoritaires.

Mais encore une fois, je suis très content des votes au Québec et le discour le Duceppe était excellent.
RnakR
le discours de Duceppe montrait qu'il a le potentiel pour nous amener là où on veut :disbelief
Trancender
my moto. FUC le BLOC
neuro
meme avec le NPD, les liberaux ne sont pas majoritaires...ils ont seulement 154 sieges sur 308...

NEURO

Mekroon
we voted for something we believe in, that can bring us to something better
canadians showed theyre afraid of change and prefer stability, which is better in this case, thinking about what Harper wanted to make out of Canada!
we rock:D
j@y
three quarters of all quebec seats goes to a "souveraininste" party

:) :) ;) :eek: :eyes: :toothless :stongue: :disbelief :gsmile: :haha: :eyespop: :tongue3 :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement