|
טיול משתחררים + סופ"ש בצפון
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב חברים
בעוד 5 חודשים בערך כאמור אני משתחרר
היום בעוד שעה-שעתיים ככה אני יוצא לטיול משתחררים עד יום חמישי
זה טיול דרך הצבא בדרך כלל למחזורי אוגוסט וגם נובמבר
מרץ נדפקים
קיצר
מקווה שאני יהנה
בכל מקרה
לכל משגר באזור הצפון או יהיה שם בסופ שבוע
הטיול שלי נגמר ביום חמישי
חמישי-שישי בבוקר או בצהרים בערך אני יהיה במנחמיה שזה מושב או קיבוץ סמוך לכנרת
חבר שלי גר שם ואני יהיה אצלו
הבן אדם גם בעניינים של המוזיקה
ואני מצפה לצריבה טובה של כמה דיסקים ושמיעות בכורה של דברים:)
מיום שישי בצהרים
עד מוצ"ש
אני אצל חבר אחר (הפעם זה חבר מהבסיס) שגר בקריות
כנראה הוא יקח אותי בשישי לאומן בחיפה
קיצר לאנשים כמו טלטול
מארק פלדמן
צח
אולי גם מוש
יש את הטלפון שלי
אם מישהו נמצא בצפון בסופ"ש הזה
שיבקש מהם תמספר ויצור איתי קשר
יש מצב למפגשון
:)
בנתיים סלאמאת... |
|
|
| Segev |
הגוזל שלנו גדל כל כך מהר כבר משתחרר מהצבא
חחח סתם תהנה אחי ;) |
|
|
| sabi10 |
תגיד, איפה אתה משרת???
יכול להיות שאתה בח"ן צנחנים??? |
|
|
| KrazyDJs |
אני בצפון :wtf:
אתה הולך לאומן 17 בחיפה..אמרו לי מקום נחמד...
נברר מה יש שם ביום שישי
אבל בטח זה לא לנוער :( |
|
|
| taltul |
וואי וואי אחי - שיהיו כמה שיותר קטעים ספר לי אחר כך על ההרפתקאות שלך שם :) ושמעתי על האומן בחיפה - מקום ליגה... אז שיהיה בפנאן
...יאללה אחי תהנה |
|
|
| DjNumShum |
הייתי באומן 100 פעם ברך
מקום סבבה
מוסיקה קצת מאכזבת אלא אם הם מביאים איזה דיגיי אורח
חוץ מזה סבבה
אחלה בנות |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב מיותר לציין שכל הצפוניים פה אפסים שהם לא יצרו איתי קשר
אבל חפיף
קיצר יום חמישי הייתי בדי אנ איי מקום די מסריח מכל בחינה אפשרית
יום שישי באומן
מקום יפהפה מבחינת עיצוב המוזיקה כרגיל...
ערן ברנע טוחן תתחת עד שהוא סוף סוף משמיע כמה דברים ראויים באופן יחסי כמו מוטורסייקל
נרקוטיק טראסט איי לייק איט
love comes again (mark norman remix)
lethal industry
אולי עוד משהו או שתיים ..
בכל מקרה אחריו עלה בן סולומון שמנגן למיטב הבנתי פרוגרסיב האוס ניו יורק האוס טק האוס
ניגן כולה 5 קטעים מהם זיהיתי את
industry - release me (andy morris remix i think)
katana - one solid wave (original)
עוד שלוש קטעים שלא זיהיתי והיו ניו יורק האוס/פרוגרסיב האוס מתובלים בווקאלים מפנקים בהחלט פנינת איכות שחבל והסתיימה אחרי כחצי שעה
איך שהוא ירד ועלה אין לי מושג מי לנגן פסיכודלי הלכתי לשאול אותו למה הוא ירד כל כך מהר והוא ענה לי שהבעלים קיצרו לו את זמן הסט (כנראה כי הקהל הטיפש החל לנהור החוצה) בכל מקרה הפסיכודלי לא החזיר קהל אבל נשארתי לרקוד כי למרות שאני לא מתחבר לפסיכודלי שתי הרגליים שלי הם כלי ההצבעה הטוב ביותר שאני יכול לכוון לבעלי המועדונים
לא למיינסטרים
אני יודע שאף אחד לא שומע אותי... נו מילא
שבוע הבא יוהן חילן
ושיזדיין העולם
אהה ואיך שכחתי...
ערן ברנע ניגן גם את
amuka - appreciate me(peter rauhofer remix) אחחחח איזה טוב היה לשמוע את זה במועדון... מזמן לא שמעתי את זה.. מעניין אם זה מסמן הפיכה של הדבר הזה למיינסטרים אם ברנע מנגן אותו... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8 אהה ואיך שכחתי...
ערן ברנע ניגן גם את
amuka - appreciate me(peter rauhofer remix) אחחחח איזה טוב היה לשמוע את זה במועדון... מזמן לא שמעתי את זה.. מעניין אם זה מסמן הפיכה של הדבר הזה למיינסטרים אם ברנע מנגן אותו... |
אחי איפה אתה חיי?
אפרשייט מי זה קטע שנחרש כבר כל השנה האחרונה במסיבות חיילים... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחי איפה אתה חיי?
אפרשייט מי זה קטע שנחרש כבר כל השנה האחרונה במסיבות חיילים... |
וואוו
אז זה סימן טוב...
מזמן לא הייתי במסיבת חיילים:)
זאת היתה אולי האחרונה שלי מי יודע:) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וואוו
אז זה סימן טוב...
מזמן לא הייתי במסיבת חיילים:)
זאת היתה אולי האחרונה שלי מי יודע:) |
כן אל תשכח שערן ברנע זה דיג'יי של מסיבות חיילים בעיקר.. |
|
|
|
|