|
Solace
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
אהלן חברה :)
קודם כל תודה על כל התגובות התומכות לקטע הקודם!
אחלה שבעולם אתם! :D
הנה משהו שכתבתי לפני... יותר מלודי ורגוע תחת פרוייקט אחר..
אבל לא פרסמתי.. מקווה שתאהבו..
איכות הסאונד לא בשמיים הפעם.. בכל זאת זה היה לפני
:)
כל תגובה תתקבל בברכה!
Here
Antonio. |
|
|
| arik |
שמע אני אהבתי מאדדדד!!!!!
גם רגוע וגם מקפיץ
הבעיה היא במסטרינג קצת לדעתי !!!
חלק מהצלילים לא מותאמים מבחינת ווליום וכאלה |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by arik
שמע אני אהבתי מאדדדד!!!!!
גם רגוע וגם מקפיץ
הבעיה היא במסטרינג קצת לדעתי !!!
חלק מהצלילים לא מותאמים מבחינת ווליום וכאלה |
תודה!
וכן אחי כפי שאמרתי הסאונד לא הכי טוב
תודה שהאזנת ;) |
|
|
| sh33p |
אהבתי אהבתי אהבתי אהבתי
ממש יפה!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחלה קטע... אהבתי מאוד את המלודיות שרצות שמה אבל כמו שכבר אמרת הסאונד לא במיטבו, זה בהשוואה לכמה מהקטעים הקודמים שלך.
בכל מקרה עבודה טובה אחי, המשך ביצירה
:) |
|
|
| Black-Dragon |
אנטוניו כנס אליי לאייסיקיו
124042839
אני רוצה לדבר איתך על משהו
זה טוב בשבילך :tongue2 |
|
|
| DJ Alex E. |
הקטע סך הכל לא רע
בייסליין טוב ואנרגטי
רק יש כמה מקומות שהצלילים נבלעים בהם כמו לדוגמא ב3:00 ו3:10
גם הכניסה ב3:45 נמרחה ולא היתה ברורה
אגב אהבתי את האפקט של הדולפין או מה שזה לא יהיה:D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אנטוניו כנס אליי לאייסיקיו
124042839
אני רוצה לדבר איתך על משהו
זה טוב בשבילך :tongue2 |
וואי אני מריח פה ריח של החתמה...:) |
|
|
| YoraY |
אח אח - אתה תותח :>
כרגיל קטע יפה
אנשים עזבו תבן אדם כל אחד מחפש בנרות איפה הטראק לא מושלם
טראק יפה זה הכל |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YoraY
כרגיל קטע יפה
אנשים עזבו תבן אדם כל אחד מחפש בנרות איפה הטראק לא מושלם
|
עם כל הכבוד מה שאמרת זה פשוט מפגר..
אנשים אומרים לו מה "רע" בקטע, כדי שהוא יוכל לשפר ולהשתפר.
הם לא באים במטרה לקטול תבן אדם.. |
|
|
| EternalMusic |
תודה רבה :)
הכל נרשם. וכן יש מקומות שהסאונד נבלע, צריך לסדר את הסאונד.
:D
Antonio. |
|
|
|
|