return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Solace
View this Thread in Original format
EternalMusic
אהלן חברה :)

קודם כל תודה על כל התגובות התומכות לקטע הקודם!
אחלה שבעולם אתם! :D

הנה משהו שכתבתי לפני... יותר מלודי ורגוע תחת פרוייקט אחר..
אבל לא פרסמתי.. מקווה שתאהבו..
איכות הסאונד לא בשמיים הפעם.. בכל זאת זה היה לפני
:)
כל תגובה תתקבל בברכה!

Here

Antonio.
arik
שמע אני אהבתי מאדדדד!!!!!
גם רגוע וגם מקפיץ


הבעיה היא במסטרינג קצת לדעתי !!!

חלק מהצלילים לא מותאמים מבחינת ווליום וכאלה
EternalMusic
quote:
Originally posted by arik
שמע אני אהבתי מאדדדד!!!!!
גם רגוע וגם מקפיץ


הבעיה היא במסטרינג קצת לדעתי !!!

חלק מהצלילים לא מותאמים מבחינת ווליום וכאלה


תודה!
וכן אחי כפי שאמרתי הסאונד לא הכי טוב
תודה שהאזנת ;)
sh33p
אהבתי אהבתי אהבתי אהבתי
ממש יפה!!
DJ-Kreing^^
אחלה קטע... אהבתי מאוד את המלודיות שרצות שמה אבל כמו שכבר אמרת הסאונד לא במיטבו, זה בהשוואה לכמה מהקטעים הקודמים שלך.
בכל מקרה עבודה טובה אחי, המשך ביצירה
:)
yaman
יפה מאוד
Black-Dragon
אנטוניו כנס אליי לאייסיקיו
124042839
אני רוצה לדבר איתך על משהו
זה טוב בשבילך :tongue2
DJ Alex E.
הקטע סך הכל לא רע
בייסליין טוב ואנרגטי
רק יש כמה מקומות שהצלילים נבלעים בהם כמו לדוגמא ב3:00 ו3:10
גם הכניסה ב3:45 נמרחה ולא היתה ברורה
אגב אהבתי את האפקט של הדולפין או מה שזה לא יהיה:D
taltul
quote:
Originally posted by Black-Dragon
אנטוניו כנס אליי לאייסיקיו
124042839
אני רוצה לדבר איתך על משהו
זה טוב בשבילך :tongue2

וואי אני מריח פה ריח של החתמה...:)
YoraY
אח אח - אתה תותח :>




כרגיל קטע יפה
אנשים עזבו תבן אדם כל אחד מחפש בנרות איפה הטראק לא מושלם



טראק יפה זה הכל

KrazyDJs
quote:
Originally posted by YoraY
כרגיל קטע יפה
אנשים עזבו תבן אדם כל אחד מחפש בנרות איפה הטראק לא מושלם


עם כל הכבוד מה שאמרת זה פשוט מפגר..
אנשים אומרים לו מה "רע" בקטע, כדי שהוא יוכל לשפר ולהשתפר.

הם לא באים במטרה לקטול תבן אדם..
EternalMusic
תודה רבה :)
הכל נרשם. וכן יש מקומות שהסאונד נבלע, צריך לסדר את הסאונד.

:D

Antonio.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement