|
ILTA UPDATE: כנסו :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
ההבדל הקטן בין אלי לארמין הוא שארמין מביא אותם אשכרה לאולפן.
בכל אופן, עבודה טובה אלי ! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ההבדל הקטן בין אלי לארמין הוא שארמין מביא אותם אשכרה לאולפן.
בכל אופן, עבודה טובה אלי ! |
חכה חכה מארק
רק בגלל מה שאמרת פה
מילה שלי ארמין ישדר אצל אלי מתישהו :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חזק לגמרי אלי...
בהצלחה בהמשך! |
|
|
| Black-Dragon |
אל תשכח שאין לי אולפן כזה
אם היה לי הייתי עושה הכל להביא אותם גם
:) |
|
|
| yaman |
פנטזיה
Armin Van Buuren
Black Dragon
& The Ars DJ - Yaman Whith Spacial Gusts - The israeli Kusiyut!!!!
LIve On ID&T Radio |
|
|
| Black-Dragon |
אם אני איי פעם יוכל להביא את ארמין אני מאמין שזה יהיה השיא של התוכנית שלי
אבל לאט לאט מתקדמים אתם יודעים
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| יאאאאאאאא איך אני מחכה |
|
|
| Black-Dragon |
| התוכנית הקרובה הולכת להיות משהו טוב :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
התוכנית הקרובה הולכת להיות משהו טוב :) |
אני באילת סממק
יש מצב שמישהו מארגן לי הקלטה?!? |
|
|
| Black-Dragon |
אל תדאג בקשר לזה
:D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אם אני איי פעם יוכל להביא את ארמין אני מאמין שזה יהיה השיא של התוכנית שלי
אבל לאט לאט מתקדמים אתם יודעים
:D |
תשמע אולי יהיה לי דיבור איתו אני יארגן משהו :) חחחחחח |
|
|
| yaman |
אני מצפה ליום שני יאאלההההה
מה באסה יש לי צוו ראשון |
|
|
|
|