return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בא לי על צורב די וי די , חייב המלצות ממבינים
View this Thread in Original format
cluBBer
חשבתי ללכת על
NEC -> ND-2500 DVD±RW במהירות X8

DVD+R 8x
DVD-R 8x
DVD+RW 4x
DVD+RW 4x
CD-R 32x
CD-RW 16x

399 שח
מחיר משהו טוב



עשיתי סקר קטן באינטרנט
נראה כאילו הרבה מרוצים ממנו
ב
ZAP.CO.IL
תגובות טובות מהקונים

מה אתם אומרים , אלה שבקטע של זה
eXeTik
בתאכלס התחום הזה של צורבי דיווידי עוד לא מפותח מספיק
אני הייתי מחכה עוד קצת שהם יגיעו למהירות נורמאלית לצריבה
לצרוב כמות עצבנית ב
X8...
אפשר להשתגע מזה
skelz
X8 DVDR = רבע שעה צריבה

יש מהירות צריבה של CD
ויש מהירות צריבה של DVD

בדי וי די מהירות צריבה X8
שווה בערך למהירות צריבת סי די ב X48

וחבר שלי קנה
Pioneer A07/107
לפי התגובות שלו.. הצורב ממש פצצה
:P

אתה יכול ללכת גם על פלקסטור.. הם קצת יקרים אבל הם שווים את המחיר :P
DJ Alex E.
אחי אם יש לך שאלה בנושא מחשבים אני ממליץ לך לשאול בפורום של
www.techno.co.il
אתר מצויין עם מלא תותחים שיעזרו לך בכל בעיה;)
m0sh
איפה מצאת ב399 את הצורב הזה?

NEC צורב מצויין
cluBBer
quote:
Originally posted by m0sh
איפה מצאת ב399 את הצורב הזה?

NEC צורב מצויין


HERE
&
HERE
-CosmicFire-
אני צורב סרטים לדידוידי עם צורב רגיל
Scorchio
Sony Sony Sony and again Sony

רק סוני בצורבי די וי די

לי יש את ה
DRU 510-A

ואני מאוד מאוד מרוצה ממנו
עלה לי 900 לפני 7 חודשים

היום עולה פחות
יש גם את ה
530
שהוא אותו דבר בעצם רק צורב יותר מהר
אבל עדיף לך את ה10
כי מהירות צריבה של
DVD
צריכה להיות איטית

תתרחק מ
NEC, Pioneer!!!!!
markfeldman
לי יש צורב של טושיבה והוא אחלה !

בכל אופן, לגבי מהירות הצריבה:

כמו כל דבר כדאי לצרוב במהירות הכי נמוכה ע"מ לקבל צריבה איכותית.

כולה חצי שעה....
cluBBer
quote:
Originally posted by Scorchio
תתרחק מ
NEC, Pioneer!!!!!


למה?

לפי דעתי אתה טועה אחי

m0sh
NEC
צריך להיות העיסקה הכי משתלמת
אל תגיד סתם צח

אני ב100 דולר יכול להשיג של
LG
אבל עדיף
NEC
אבל אני לא רוצה לקנות מהאינטרנט
s0undw4v3
לי יש את הפיוניר 107... צרבתי את כל ההארדדיסק שלי איתו (גיבוי)... והוא חתיכת סוס עבודה! צרבתי איזה 15 דיוידיים אחד אחרי השני והכל היה טוב! הוא גם תומך במהירות כפול 8.

Pioneer A05 & A06
זכו בהרבה פרסים וניצחו הרבה מאוד צורבים (גם של פלקסטור - אחת החברות הכי טובות בעולם לכוננים) אחרים בכל התחומים.

אז היורש שלהם ה-
A07/107
צריך להיות גם טוב - ומנסיון שלי עד עכשיו הוא מצויין (אבל זה לא אומר שאחרים לא טובים או מספיק טובים...).

בקיצור אחרי שאתה קונה צורב- אל תשכח לסגור את הסשן של הדיוידי תמיד, כי אם לא - לא תוכל לקרוא את הדיסק במחשב ותצטרך לזרוק אותו לפח ולצרוב חדש!

בהצלחה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement