|
בא לי על צורב די וי די , חייב המלצות ממבינים
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
חשבתי ללכת על
NEC -> ND-2500 DVD±RW במהירות X8
DVD+R 8x
DVD-R 8x
DVD+RW 4x
DVD+RW 4x
CD-R 32x
CD-RW 16x
399 שח
מחיר משהו טוב
עשיתי סקר קטן באינטרנט
נראה כאילו הרבה מרוצים ממנו
ב
ZAP.CO.IL
תגובות טובות מהקונים
מה אתם אומרים , אלה שבקטע של זה |
|
|
| eXeTik |
בתאכלס התחום הזה של צורבי דיווידי עוד לא מפותח מספיק
אני הייתי מחכה עוד קצת שהם יגיעו למהירות נורמאלית לצריבה
לצרוב כמות עצבנית ב
X8...
אפשר להשתגע מזה |
|
|
| skelz |
X8 DVDR = רבע שעה צריבה
יש מהירות צריבה של CD
ויש מהירות צריבה של DVD
בדי וי די מהירות צריבה X8
שווה בערך למהירות צריבת סי די ב X48
וחבר שלי קנה
Pioneer A07/107
לפי התגובות שלו.. הצורב ממש פצצה
:P
אתה יכול ללכת גם על פלקסטור.. הם קצת יקרים אבל הם שווים את המחיר :P |
|
|
| DJ Alex E. |
אחי אם יש לך שאלה בנושא מחשבים אני ממליץ לך לשאול בפורום של
www.techno.co.il
אתר מצויין עם מלא תותחים שיעזרו לך בכל בעיה;) |
|
|
| m0sh |
איפה מצאת ב399 את הצורב הזה?
NEC צורב מצויין |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by m0sh
איפה מצאת ב399 את הצורב הזה?
NEC צורב מצויין |
HERE
&
HERE |
|
|
| -CosmicFire- |
| אני צורב סרטים לדידוידי עם צורב רגיל |
|
|
| Scorchio |
Sony Sony Sony and again Sony
רק סוני בצורבי די וי די
לי יש את ה
DRU 510-A
ואני מאוד מאוד מרוצה ממנו
עלה לי 900 לפני 7 חודשים
היום עולה פחות
יש גם את ה
530
שהוא אותו דבר בעצם רק צורב יותר מהר
אבל עדיף לך את ה10
כי מהירות צריבה של
DVD
צריכה להיות איטית
תתרחק מ
NEC, Pioneer!!!!! |
|
|
| markfeldman |
לי יש צורב של טושיבה והוא אחלה !
בכל אופן, לגבי מהירות הצריבה:
כמו כל דבר כדאי לצרוב במהירות הכי נמוכה ע"מ לקבל צריבה איכותית.
כולה חצי שעה.... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תתרחק מ
NEC, Pioneer!!!!! |
למה?
לפי דעתי אתה טועה אחי |
|
|
| m0sh |
NEC
צריך להיות העיסקה הכי משתלמת
אל תגיד סתם צח
אני ב100 דולר יכול להשיג של
LG
אבל עדיף
NEC
אבל אני לא רוצה לקנות מהאינטרנט |
|
|
| s0undw4v3 |
לי יש את הפיוניר 107... צרבתי את כל ההארדדיסק שלי איתו (גיבוי)... והוא חתיכת סוס עבודה! צרבתי איזה 15 דיוידיים אחד אחרי השני והכל היה טוב! הוא גם תומך במהירות כפול 8.
Pioneer A05 & A06
זכו בהרבה פרסים וניצחו הרבה מאוד צורבים (גם של פלקסטור - אחת החברות הכי טובות בעולם לכוננים) אחרים בכל התחומים.
אז היורש שלהם ה-
A07/107
צריך להיות גם טוב - ומנסיון שלי עד עכשיו הוא מצויין (אבל זה לא אומר שאחרים לא טובים או מספיק טובים...).
בקיצור אחרי שאתה קונה צורב- אל תשכח לסגור את הסשן של הדיוידי תמיד, כי אם לא - לא תוכל לקרוא את הדיסק במחשב ותצטרך לזרוק אותו לפח ולצרוב חדש!
בהצלחה. |
|
|
|
|