|
פסוקו של יום
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
בארץ לא חסר גאונים
אז למה לא לרכז את כל ההגיגים שלהם בתרד אחד?
תכתבו כאן כל יציאה מצחיקה,כל משפט מפגר של כדורגלנים,כל סלנג פוטנציאלי ובכלל כל דבר מגניב ששמעתם
קודם כל נתחיל עם הפורום
ה-יציאה של הזמן האחרון שייכת לקוסמיק ג'יבי,שכתב:
"יוהן חילן משחרר וינילים ופרומואים לא נאדים!!! "
בתגובה לאנשים שטענו שיוהן "פלצן".אחת היציאות החזקות חחח
והנה משפט שאני וחברים שלי אימצנו מסדרת המופת מיכאלה:
"brother from another mother"
משהו בסט
ואיך אפשר לסיים בלי האחד והיחיד אלון מזרחי,ומשפטו המוכר:
"אני רוצה דירה עם נוף לים כדי שאני אוכל לראות בכל בוקר את הזריחה"
פשוט גאון שסובל מעודף אינטליגנציה
מזל שהוא לא אמר"כדי שאני אוכל לראות בכל ערב את הזריחה
גם זה משהו:toothless |
|
|
| coby |
קיץ אחרון של סוטול -
I love fat chicks - More cushin for de pushinnnn ! |
|
|
| KrazyDJs |
סרט בן זונההה קובי ;)
אמ..
"יש מצב לפנק איזה צב"
אם יהיה לי זין אני אסביר לכם מה הלך אתמול אצלנו..היה כזה מצחיק..
והזה עם אלון מזרחי מצחיק :wtf: :haha: |
|
|
| DJ Alex E. |
"תגידו ארגנטאניה משחקת היום?"
חבר שלי מדגים את ה"ידע" שלו בארצות תוך שילוב בין בריטניה וארגנטינה
חחחח נקרענו מצחוק כששמענו את זה
גם עבדתי על אותו אדיוט בתחילת היורו
אמרתי לו:"וואי אתה לא יודע איזה בית קשה זה בית ג' ביורו. יש שם את ברזיל ספרד איטליה וארגנטינה"
מה המפגר אומר לי?"לדעתי ארגנטינה לוקחת את היורו"
כל כך טיפש חחחח... |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
סרט בן זונההה קובי ;)
אמ..
"יש מצב לפנק איזה צב"
|
וואי משפט בנזונה
רשמתי לעצמי
קבל אחד:
"מה שלומך?"
"הכל עציצים" |
|
|
| KrazyDJs |
יש מצב לפנק איזה צב = יש מצב לקבל מציצה
משו כזה...לא אני המצאתי אבל..
בכל מקרה אתמול ישבנו אצל ידידה..
ואיזה אחד משום מה הביא צב רוטט כזה..
מצחיק..כל הרעב השתעשענו איתו :D
קיצר יאצנו החוצה לשאוף אוויר ולהתקפל הביתה
פתאום עוברים כמה חברה מצחיקים בטירוף באוטו שלהם, שואלים אותנו אם ראינו צב עם רצועה כחולה
קיצר הם מתחילים לצעוק אחד על השני "למה איבדת אותו ?! אמרתי לך לקשור אותו טוב טוב"
דברים בסגנון..
והם הוציאו אחד מהם שילך לחפש מהאוטו, וברחו לו..זה היה כזה מצחיק
הוא תופס להם בדלת והם נוסעים חחחחחחח
קיצר אח"כ הם עשו סיבוב שם בכיכר אספו אותו בחזרה ועלו שוב לכיווננו...
אז אני וחבר הלכנו להביא להם תצב הרוטט והכל..היה מצחיק...
אח"כ משום מה הם שוב חזרו והכל היה סרטים...
קיצור זה הסיפור בקיצור :wtf: |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
"יוהן חילן משחרר וינילים ופרומואים לא נאדים!!! "
|
גאוני:eyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
חחח כמובן איך אפשר בלי המשפט הנצחי של יאמאן
KrazyDJs
הסיפור שלך הזכיר לי קטע
אני יושב בשכונה מדבר עם ידידה שלי,פתאום נעצר לידו אוטו
האיש אומר לנו:תקשיבו רגע
יש לי שאלה קצת מוזרה...
ראיתם במקרה.....
ברווז?
אני וידידה שלי התאפקנו שלא להתפקע מצחוק
ושתבינו זה היה איזה 1 בלילה והבנאדם נסע עם אישתו באוטו ונראה מודאג
wtf?
מי מאבד ברווז?
וזה לא שאני חי בקיבוץ. אני גר בחיפה!באמצע חיפה!שכונת מגורים די יוקרתית(ורדיה למי שמכיר)
למה קיבינימט אנשים מחפשים ברווז בשכונת מגורים?חחח פשוט לא יאומן |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
חחח כמובן איך אפשר בלי המשפט הנצחי של יאמאן
|
:D מממ..זה לא בדיוק שלו אבל הפעם נסלח לו |
|
|
| yaman |
טל?!!!!!!!!!
לא שלי ?
אז של מי? |
|
|
| §chop¥ |
אפרופו משפטים מפגרים של נהגים....
כשנסנעו אני וחברים שלי להולנד, לקחנו מונית לשדה התעופה.
הנהג שומע את כולנו מתלהבים צוחקים מה נעשה לחדר שלנו במלון וכדומה
ואז הוא שואל אותנו לאן אנו נוסעים.
אנו אומרים לו "לאמסטרדם" הוא מסתכל עלינו ואומר
"תזהרו, הבן שלי נסע לאמסטרדם ניסה סמים וחזר לי עובד אלילים"
ואנחנו באוטו נשפכים מצחוק....
עובד אלילים ?:conf:
והוא אומר
"אל תצחקו, אני רציני, זה לא מצחיק"
אנחנו נרגעים קצת, כי בכל זאת זה לא יפה
כי הוא מספר משהו אישי
ואז הוא אומר
"זה בכלל לא מצחיק, הוא היה חוזר ומתפלל לכדים בחצר שלנו"
ואז בכללללללל בכינו, מצחוק.
איזה התחלה לטיול....
עובד אלילים עלאק! |
|
|
|
|