return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
De beste speler van Oranje (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by basvh

en die 2e goal van portugal gister vond ik hem ook niet helemaal vrij uit gaan.

Dat was een uberdoelpunt man! Was in mijn ogen bijna onhoudbaar.
Was eerder een fout van degene die op Maniche speelde (Seedorf?)
magrec
quote:
Originally posted by basvh
nou vd sar goed gekeept,de 2 fouten die hij maakte waren wel meteen dodelijk namelijk die eerste goal tegen duitsland. was dus echt wel zijn fout. als je het vanuit zijn perspectief kijkt dan ziet ie die bal al lang aankomen, die bal had die dus moeten hebben.

en die 2e goal van portugal gister vond ik hem ook niet helemaal vrij uit gaan.

:rolleyes:

bij die 2e goal van Portugal zat van der sar er extreem goed bij alleen die bal krulde er zo goed omheen dat die onhoudbaar was. Mooie goal en nogmaals die goal van Duitsland daar had hij 2 dingen kunnen doen....gaan liggen met het risico dat die bal er alsnog wordt ingetikt en dan is hij kansloos of blijven staan en verwachten (logisch) dat iemand er een voet tegen aanzet zodat hij makkelijker de bal kan tegenhouden.....
BaRTeZ
v/d Sar was de beste, zonder twijfel. Wat een schitterend toernooi heeft die man gekeept zeg!

Beste keeper van het toernooi!

Mijn 'top':
1. van der Sar
2. Reiziger
3. Stam
4. Robben
5. Bouma
6. van Nistelrooy
7. Davids
8. Seedorf
9. Heitinga
10. Makaay
Cosmic
Het zegt toch eigenlijk genoeg over de prestatie van Oranje als de keeper (!) tot beste speler wordt verkozen....

De balans: 1 wedstrijd gewonnen (alleen tegen Letland n.b.), 2 verloren en 2 gelijk is ook niet om over naar huis te schrijven...
ryo
Die 2e goal was een mooie trap ja, maar dat was zo ultiem slecht verdedigd door Seedorf, nou ja het was niet eens verdedigen want hij stond er 100 meter vandaan. Die man mag nooit zoveel tijd en ruimte krijgen om te schieten. Maar hij schiet em mooi in...
moogwai
Ruud Van Nistelrooy!!

Echt een wereldspits, stond bijna altijd op een eiland, maar toch mooi nog 4x gescoord. Vooral die wereldgoal tegen Duitsers :crazy: deed het voor mij. Hij was ook supergemotiveerd en altijd hard aan het werken. Pluim voor hem, want de spits is gewoon de moeilijkste positie in een elftal, je ben zo afhankelijk van de rest. (ja ik ben ook een spits :D)

Vond van der Sar ook erg sterk, maar vind wel dat je dat van hem mocht verwachten. Altijd al een goede keeper geweest. Hij heeft ook maar 1 penalty gestopt, dat had hij op het EK in 2000 ook gedaan. Vond het wel van klasse getuigen dat hij zich wel goed voorbereidt had.

Verder was Robben erg gevaarlijk en vooral effectief (3 assists). Alleen was de tegenstand in de kwart- en half finale veel beter en hij zal zeker ook een terugslag hebben gehad.

Stam. Misschien wel de beste verdediger ter wereld. Ook echt een goed toernooi gespeeld.

Davids. Tegen de mindere landen niet echt geweldig maar erg goed tegen juist de betere landen echt super.

Bouma, Overmars en Makaay ruime voldoende.

De rest heeft niet of amper de kans gehad of gewoon te weinig gebracht.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
vond gisteren Robben echt slecht spelen, komt zijn mannetje niet voorbij, de hele tijd vallen etc. (met als gevolg terechte gele kaart) Hij heeft een goed toernooi gespeeld maar was gisteren gewoon ruk...

Lag ook zeker aan die rechtsback van Portugal. Echt een goede verdediger, vooral snel & sterk. Kom je haast niet voorbij. Die Cole van Engeland is er ook al zo een. Tegen hem had Ronaldo het erg moeilijk.

Ze zeggen altijd buitenlandse ploegen hebben moeite met vleugelspelers.. nou als er één land is die moeite heeft met buitenspelers is het Nederland wel. Reiziger speelde wel goed, maar als hij mee naar voren ging, was het in de counter meteen levensgevaarlijk. En van Bronckhorst is echt geen verdediger. Bij de goal van Ronaldo hopeloos de fout in. (alhoewel misschien iemand anders Ronaldo had moeten dekken, daarnietvan) en uitgerekend Figo kwam helemaal in z'n oude vorm terug omdat hij zo'n matige tegenstander had. Advocaaat had gewoon moeten ingrijpen en Bouma linksback moeten zetten.
Bouma-Bros
BOUMA natuurlijk!!! :p
TranceZoner
1. Van der Sar
2. Davids
3. Robben
4. Van Nistelrooij
5. Seedorf

Robben --> 'Chef Schwalbe' award jongen, gefeliciteerd, showmaster!
Tim81
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
BOUMA natuurlijk!!! :p

LOL!
TimeportE
uuuh ik moet zeggen dat ik meer denk aan aankomend toernooi en als we nu meteen jonge spelers gaan opstellen in de basis dat we echt er tegenaan kunnen over 2 jaar! van der vaart, robben, bouma, heitinga, de jong zijn een greep uit het nederlands talent.. daarbij hebben we altijd goede spitsen.. daarbij wat routeniers (niet te veel :)) en tadaaaaa dreamteam!

Tim81
quote:
Originally posted by TimeportE
uuuh ik moet zeggen dat ik meer denk aan aankomend toernooi en als we nu meteen jonge spelers gaan opstellen in de basis dat we echt er tegenaan kunnen over 2 jaar! van der vaart, robben, bouma, heitinga, de jong zijn een greep uit het nederlands talent.. daarbij hebben we altijd goede spitsen.. daarbij wat routeniers (niet te veel :)) en tadaaaaa dreamteam!

Je vergeet onze hoop in bange dagen!!!
Misschien heeft Dick hem ook, door zijn geringe lengte, over het hoofd gezien, maar onze leider van de toekomst zal zijn:

WESLEY SNEIJDER

Eventueel mag Van Persie het ook een keer proberen als hij bij Arsenal aan spelen toe komt... De Ridder op rechts is in no time beter dan Andy v.d. Meijde! Mark van Bommel kan een belangrijke rol op het middenveld gaan vertolken en hopelijk blijft Sar nog op de goal!
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Tim81
Je vergeet onze hoop in bange dagen!!!
Misschien heeft Dick hem ook, door zijn geringe lengte, over het hoofd gezien, maar onze leider van de toekomst zal zijn:

WESLEY SNEIJDER

Eventueel mag Van Persie het ook een keer proberen als hij bij Arsenal aan spelen toe komt... De Ridder op rechts is in no time beter dan Andy v.d. Meijde! Mark van Bommel kan een belangrijke rol op het middenveld gaan vertolken en hopelijk blijft Sar nog op de goal!

mwoah, sneijder is wel heel erg goed, en heeft Nederland op sleep touw genomen tegen de Schotten, maar een echte leider is het niet.
denk eerder dat van Bommel de leider zal worden!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement