return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Progression - Ocean Green/Purify release
View this Thread in Original format
qrogression
Hey peoples!

Progressions eerste release 'Ocean Green' and 'Purify' op Fundamental recordings ligt vanaf a.s. maandag 5 july in de winkels!

Check http://www.thesoundofprogression.com voor meer info
Ding Chavez
De promo lag/ligt al bij magik in breda ;)
TranceFool
Ocean Green vind ik een zeer lekker plaatje!!!! :)
Partyhardy!
Zeker wel tof voor jullie, maar dit had mijn inziens ook in die andere thread over jullie site gekunt en verder post je weinig alleen over jullie eigen ... :rolleyes:
DjRV
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Zeker wel tof voor jullie, maar dit had mijn inziens ook in die andere thread over jullie site gekunt en verder post je weinig alleen over jullie eigen ... :rolleyes:


dat doen er zoveel toch? :conf:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by DjRV
dat doen er zoveel toch? :conf:


tsja, ik vind dat wel jammer...
DjRV
quote:
Originally posted by Partyhardy!
tsja, ik vind dat wel jammer...


dat vind ik nou ook van de slavinken van de Albert Heijn
die waren vroegah! vet lekker maar zijn nu zwaar matig :./
Original
quote:
Originally posted by RV
dat vind ik nou ook van de slavinken van de Albert Heijn
die waren vroegah! vet lekker maar zijn nu zwaar matig :./

Heel AH is tegenwoordig zwaar matig.
En Rundervinken > slavinken

Ben het trouwens wel eens met Partyhardy!, Nu "lijkt" het meer op effe een nickname registreren en schaamteloos reclame maken.
Jij hebt ook wel eens een setje van jezelf hier neergezet, maar je bent/was voor de rest ook nog actief.

(P.s. @RV ik luister een van die mixen nog wel is, eentje met een trance remix van Lenny Gravitz. Weet je toevallig nog welke mix dat van dat nummer is)
Chicane
Shane54 Pink Flood Remix
DjRV
quote:
Originally posted by Original


(P.s. @RV ik luister een van die mixen nog wel is, eentje met een trance remix van Lenny Gravitz. Weet je toevallig nog welke mix dat van dat nummer is)


Ja maar tis niet de Shane54 Remix maar de "Bealeric mix" - komt alleen nooit uit ..

Original
quote:
Originally posted by RV
Ja maar tis niet de Shane54 Remix maar de "Bealeric mix" - komt alleen nooit uit ..

ok thanx, vandaar dat ik em nooit heb kunnen vinden.
Valhalla
kipvinken > rundervinken

+1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement