return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Erotische feesten (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by Donna
Moeilijk over iets doen is naar mijn mening anders dan er gewoon ronduit een mening over hebben Bas,magoed,thats me.

Dat is jouw mening inderdaad, dat weet ik ook wel.. Ik vind alleen dat iedereen in dit geval lekker mag doen wat ie zelf wil, het is niet aan mij om daar over te oordelen. Als een paar uitgewoonde vijftigers elkaar onder invloed van GHB af willen lebberen, dan heb ik daar geen moeite mee hoor, ik word er niet mee geconfronteerd. Als zij daar plezier in hebben, laat ze lekker hun gang gaan.. Ze doen er niemand anders kwaad mee.

quote:
Maar misschien ben jij wel het type dat zich op zn 50ste in een latex outfitje hijst met je rimpelbilletjes uit je broek hangend,who knows,zou zomaar kunnen,niks verbaasd me meer op dat soort feesten.

Dat gaat hoop ik niet over mij :nervous: Ik was het niet van plan in ieder geval, zoals ik al zei, dit soort dingen is ook niet echt iets voor mij :)
Chicane
quote:
Originally posted by Cosmic
en Chicane: waarom?


wat?

quote:

Maar blijkbaar is er een markt voor, en wie is ID-T dan om er niet op in te springen......


wat heeft ID&T hier mee te maken? Die organiseerd niks, maar vermeld alleen wat in hun blad
Donna
Hij bedoeld van waarom is t nodig:P

En Bas,t hele probleem is juist dat de partyganger er streeds meer mee geconfronteerd word,zolang ze hun wasteland partijtjes op eigen terrein houden ben ik de laatste die erover zeikt,maar das al een tijdje nie echt het geval meer.
Tim81
Bah!
Aan de andere kant goed dat die feesten er zijn, vallen ze ons tenminste niet lastig :D!

Klaar...
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dat is jouw mening inderdaad, dat weet ik ook wel.. Ik vind alleen dat iedereen in dit geval lekker mag doen wat ie zelf wil, het is niet aan mij om daar over te oordelen.


Dat is het probleem in de samenleving Bas, deze zin van jou.
Iedereen laat elkaar maar van "Zolang het mij niet schaad". Allemaal individualisme etc. Er moeten gewoon mensen opstaan van dit mag wel dit mag niet. Dat zou moeten gebeuren.......... ipv dat softe gedoe.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is het probleem in de samenleving Bas, deze zin van jou.
Iedereen laat elkaar maar van "Zolang het mij niet schaad". Allemaal individualisme etc. Er moeten gewoon mensen opstaan van dit mag wel dit mag niet. Dat zou moeten gebeuren.......... ipv dat softe gedoe.

Daar ben ik het ook wel mee eens hoor, maar om zoiets nu tot op dit niveau door te trekken door dit soort feesten ook aan te pakken vind ik weer veel te ver gaan. Het is voor mensen die van dat soort feesten houden toch een mooie gelegenheid om even 'los te gaan' onder gelijkgestemden? Ik zie niet echt in wat daar nou mis mee is.

En Donna, ik ben dan wel benieuwd waar jij dat soort dingen dan tegenkomt.. Of ligt Enschede gewoon wat achter en loopt de rest van het land tegenwoordig massaal met zijn soepstengel of haar natte la te zwaaien in de 'normale' clubs? (Ik ben afgelopen weekend ook niet bij Roze Zaterdag wezen kijken hier, dus het kan zijn dat ik even achterloop op dit gebied..) :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor, maar om zoiets nu tot op dit niveau door te trekken door dit soort feesten ook aan te pakken vind ik weer veel te ver gaan. Het is voor mensen die van dat soort feesten houden toch een mooie gelegenheid om even 'los te gaan' onder gelijkgestemden? Ik zie niet echt in wat daar nou mis mee is.


Tsja aan de ene kant heb je gelijk. Laat die mensen genieten en hun dingetje doen is het dan. Maar aan de andere kant: waarom juist NIET hier bij dit soort dingen beginnen? Je moet toch ergens beginnen? Juist kleinschalig en een daad stellen cq een lijn trekken. Het getuigt niet echt van smaak en normen/waarden dit soort dingen. Wat Donna zegt; vrouwen van boven de 40 onder de GHB et cetera. Bah.
Het gaat niet speciaal om deze feesten, het gaat om de algemene tendens. Vind ik.
total woot
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja aan de ene kant heb je gelijk. Laat die mensen genieten en hun dingetje doen is het dan. Maar aan de andere kant: waarom juist NIET hier bij dit soort dingen beginnen? Je moet toch ergens beginnen? Juist kleinschalig en een daad stellen cq een lijn trekken. Het getuigt niet echt van smaak en normen/waarden dit soort dingen. Wat Donna zegt; vrouwen van boven de 40 onder de GHB et cetera. Bah.
Het gaat niet speciaal om deze feesten, het gaat om de algemene tendens. Vind ik.


Volgens mij vinden een hoop 40-plussers t minstens net zo walgelijk dat er op een Thunderdome-feest 15000 jongeren zo strak als een deur staan... op basis waarvan oordeel jij dat dat minder walgelijk is dat 40-plussers die elkaar 'aflebberen en publique'?
DjRV
jullie missen het hele punt.
het gaat er juist om dat je eerst een aantal fetish feesten had waar de liefhebbers hun ding konden doen. nu is het inmiddels een zo groot iets geworden dat het naar de mainstream is gebracht en gemengt word met het gewone party publiek. dus de stelling "laat ze lekker doen wat ze willen, ik heb er geen last van" geldt niet meer.
Tim81
quote:
Originally posted by DjRV
jullie missen het hele punt.
het gaat er juist om dat je eerst een aantal fetish feesten had waar de liefhebbers hun ding konden doen. nu is het inmiddels een zo groot iets geworden dat het naar de mainstream is gebracht en gemengt word met het gewone party publiek. dus de stelling "laat ze lekker doen wat ze willen, ik heb er geen last van" geldt niet meer.


Dan zeg ik: "Meer Wasteland-party's voor die gasten!" Dan hebben wij er geen last van...

DjRV
quote:
Originally posted by Tim81
Dan zeg ik: "Meer Wasteland-party's voor die gasten!" Dan hebben wij er geen last van...


ja leuk dat jij dat zegt,anders reageer je niet in je "ik ga overal op reageren-post-acties" :rolleyes:
robin
geef snuggle beetje gelijk. als het tenkoste gaat van een normale clubavond is het slechte zaak (imo) daar heb je dan dus WEL last van. maar iets compleet nieuws, dus geen dit ipv dat, vind ik t best. je moet er niet heen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement