return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תצביעו בשבילי, דחוףףף
View this Thread in Original format
YO-I
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2832,00.html להצביע בשבילי מספר 5

אני מבקש מכם להתגייס בעבורי עבור מטרה נעלה, הופעה פרטית של מאיה בוסקילה והתיכנון שלי, נעשה את זה במועדון וכולם יהיו מוזמנים, אז תצביעו בשבילי

יוחאי
taltul
quote:
Originally posted by YO-I
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2832,00.html להצביע בשבילי מספר 5

אני מבקש מכם להתגייס בעבורי עבור מטרה נעלה, הופעה פרטית של מאיה בוסקילה והתיכנון שלי, נעשה את זה במועדון וכולם יהיו מוזמנים, אז תצביעו בשבילי

יוחאי

הצבעתי...:)
-CosmicFire-
Done.
THE_BLUE_DRAGON
חחחחחחחחח...איזה פיגור!
הצבעתי בשבילך!
מצבך לא הכי בשיא רק 2% אתה חייב הקלקות ומהר!

ואם היא מרגיזה אותך או עושה לך חור בראש תרקא לי אני יראה לה מזה!!!
:whip: :whip: :whip:

;)

yaman
הצבעתי
KrazyDJs
מה שמשמח אותך יא עלם אחד :D
DJ Alex E.
הצבעתי
אחי מצבך רע חחחח הגבעתי לקח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement