|
תצביעו בשבילי, דחוףףף
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by YO-I
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2832,00.html להצביע בשבילי מספר 5
אני מבקש מכם להתגייס בעבורי עבור מטרה נעלה, הופעה פרטית של מאיה בוסקילה והתיכנון שלי, נעשה את זה במועדון וכולם יהיו מוזמנים, אז תצביעו בשבילי
יוחאי |
הצבעתי...:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חחחחחחחחח...איזה פיגור!
הצבעתי בשבילך!
מצבך לא הכי בשיא רק 2% אתה חייב הקלקות ומהר!
ואם היא מרגיזה אותך או עושה לך חור בראש תרקא לי אני יראה לה מזה!!!
:whip: :whip: :whip:
;)
  |
|
|
| KrazyDJs |
| מה שמשמח אותך יא עלם אחד :D |
|
|
| DJ Alex E. |
הצבעתי
אחי מצבך רע חחחח הגבעתי לקח |
|
|
|
|