|
De Grote Stopwoorden thread!!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oké, daar wil ik nu toch wel een demonstratie van zaterdag!! :stongue: :stongue: |
Sure :cool:....hoewel iets mij zegt dat je zelf gewoon eens "Eu Lakker Biest" wilt genoemd worden. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Welke man heeft er nu af en toe geen complimentje nodig? :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Welke man heeft er nu af en toe geen complimentje nodig? :o |
IKKE :cool:
I heb er continu nodig :D |
|
|
| eieregooie |
Kheb er ook weer eentje overgenomen...
"faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!" |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mijn zusje zegt dus in plaats van "" nu "chuck"....zéér verontrustend!! :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Kheb er ook weer eentje overgenomen...
"faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!" |
aja, die gebruik ik ook!
Oei... Slaan jasper, voor het erger wordt. Gij hebt de zware verantwoordelijkheid de toekomst te wijzen op de gevaren van het gebruik van het misvormde woord "chunck". Door uuw zusje te slaan, gaat gij een hele generatie behoeden van grote gevaren. OFFER U OP, VOOR DE TOEKOMST! |
|
|
| Buoyant |
- mh geil
- neeeeeejee jong serieus, echt of wa? |
|
|
| Pestario |
hangt af van de context :)
'terecht'
'miene leve joeng' (dialect)
'gooienagel' (dialect)
'en maar raggen'
'hehe' (classic one) |
|
|
| Eagle` |
als ge iemand zijne naam ni kent gewoon ne naam verzinne doen we steeds
den dinsdag nog tijdens den kroegentocht in brussel wast weer vanda
Daar constant gelijk marginale zitte roepe tege ene van aloisiana, Ej wimme Wimmeeeuh. Op den duur keek hem toch om :D
- nondedieu mon ami
- azu e gat !!! de plasjer is ter niks tege
- random-quote altijd wel funny : Tetten bluut maske !!!
- awen boet af en a bad in
- ej vriendschap !
- nondedieu menneke, rot kadee ! |
|
|
| Eagle` |
ow nog eentje: als ge net uw eerste pintje binnehebt:
Nondedieu, precies al e wa e stuk in men kloten |
|
|
| Nagib |
Die van mij zijn:
- Marginaal!
- Ja ofwa?
- Hey joenge!
- Komaan kerel!
- Bedroevend.
- Amai nog nie!
- Sterk!
- Maar soit.
- Au fond... |
|
|
|
|