return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
De Grote Stopwoorden thread!!!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Oké, daar wil ik nu toch wel een demonstratie van zaterdag!! :stongue: :stongue:


Sure :cool:....hoewel iets mij zegt dat je zelf gewoon eens "Eu Lakker Biest" wilt genoemd worden. :D
Jasperovitsj
^ Welke man heeft er nu af en toe geen complimentje nodig? :o
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Welke man heeft er nu af en toe geen complimentje nodig? :o


IKKE :cool:













I heb er continu nodig :D
eieregooie
Kheb er ook weer eentje overgenomen...

"faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!"
Jasperovitsj
Mijn zusje zegt dus in plaats van "" nu "chuck"....zéér verontrustend!! :nervous:
Tiger777
quote:
Originally posted by eieregooie
Kheb er ook weer eentje overgenomen...

"faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!"

aja, die gebruik ik ook!

Oei... Slaan jasper, voor het erger wordt. Gij hebt de zware verantwoordelijkheid de toekomst te wijzen op de gevaren van het gebruik van het misvormde woord "chunck". Door uuw zusje te slaan, gaat gij een hele generatie behoeden van grote gevaren. OFFER U OP, VOOR DE TOEKOMST!
Buoyant
- mh geil
- neeeeeejee jong serieus, echt of wa?
Pestario
hangt af van de context :)

'terecht'

'miene leve joeng' (dialect)

'gooienagel' (dialect)

'en maar raggen'

'hehe' (classic one)
Eagle`
als ge iemand zijne naam ni kent gewoon ne naam verzinne doen we steeds

den dinsdag nog tijdens den kroegentocht in brussel wast weer vanda

Daar constant gelijk marginale zitte roepe tege ene van aloisiana, Ej wimme Wimmeeeuh. Op den duur keek hem toch om :D

- nondedieu mon ami

- azu e gat !!! de plasjer is ter niks tege

- random-quote altijd wel funny : Tetten bluut maske !!!

- awen boet af en a bad in

- ej vriendschap !

- nondedieu menneke, rot kadee !
Eagle`
ow nog eentje: als ge net uw eerste pintje binnehebt:

Nondedieu, precies al e wa e stuk in men kloten

Nagib
Die van mij zijn:
- Marginaal!
- Ja ofwa?
- Hey joenge!
- Komaan kerel!
- Bedroevend.
- Amai nog nie!
- Sterk!
- Maar soit.
- Au fond...
Pumaz
Tzawel aja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement