|
באיזה אנטיוירוס\פאירוואל אתם משתמשים
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב החלפתי כבר את הנורטון מזמן ועברתי ל
zonealarm
אבל עכשיו מסתבר לי שכל הבעיות שיש לי במחשב זה בגלל החרא הזה המחשב שלי נתקע ולא מגיב וכאלה
ועכשיו אני תקוע בלי הגנה ואין לי מושג עם להתפשר על התקיעות או לחזור לנורטון אני חייב את העזרה שלכם במה אתם משתמשים על מה אתם ממליצים? |
|
|
| yaman |
התקיעות של המחשב שלך לא בגלל ווירוסים אלא בגלל תוכנות שמותקנות שמפשפיעות על המחשב ועל קבצים מסוימים
לי יש נורטון 2002
ואני מעדכן אותו מידי פעם
יש גם את מקאפי ופנדה גם אנטי ווירוסים מצוינים |
|
|
| sh33p |
אנטיוירוס - נורטון 2004
פיירואלל - סיגאייט
(sygate) |
|
|
| DJ Alex E. |
זוןאלארם הוא הפיירוול הכי טוב
אני משתמש באטיוירוס שנקרא
AVG
אנטיוירוס מצויין וחינמי |
|
|
| black mammmba |
אמממ אני פשוט יחסית
נורטון 2003 מעודכן כל שבוע
ופייאר וואל... של ה אקס פי
אבל לרוב היא מוכבת
:clown:
וגם אני עושה בדיקת קבצים וניקיון בעזרת
Ad-aware 6.0
שומר על המחשב משטויות:nervous: |
|
|
| Rising |
Kaspersky Anti-Virus Personal 5.0142
עזובתך מפיירוואל בחייך..
Lavasoft Ad-aware 6
ויש לי עוד כלי להוציא ספייוואר..
Spy Hunter..
היה לי נורטון ומקאפי וקוויק היל.... ומה אני אגיד לכם... כולם זונות!!
גם מהאטני וירוס הזה אני לא הכי מתהלב ממנו אבל נזרום איתו |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Segev
טוב החלפתי כבר את הנורטון מזמן ועברתי ל
zonealarm
אבל עכשיו מסתבר לי שכל הבעיות שיש לי במחשב זה בגלל החרא הזה המחשב שלי נתקע ולא מגיב וכאלה
ועכשיו אני תקוע בלי הגנה ואין לי מושג עם להתפשר על התקיעות או לחזור לנורטון אני חייב את העזרה שלכם במה אתם משתמשים על מה אתם ממליצים? |
באמת, הפיירוול הכי טוב כרגע זה
Kerio Personal Firewall
http://www.kerio.com |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by yaman
התקיעות של המחשב שלך לא בגלל ווירוסים אלא בגלל תוכנות שמותקנות שמפשפיעות על המחשב ועל קבצים מסוימים
לי יש נורטון 2002
ואני מעדכן אותו מידי פעם
יש גם את מקאפי ופנדה גם אנטי ווירוסים מצוינים |
אז תשמע אחי מה שיש לי להגיד לך הייתי יומייים בלי התוכנה הזאת והמחשב שלי לא היה נתקע והוא עבד לי בן זונה
אני התקנתי שני משחקים ביחד
max payne 2
UT 2004
עוד אימיול היה פתוח וגלשתי באינטנט כאילו כלום!!
עד ששמתי את הזונאלרם ופתאום התחיל להתקע לי המחשב |
|
|
|
|