return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
באיזה אנטיוירוס\פאירוואל אתם משתמשים
View this Thread in Original format
Segev
טוב החלפתי כבר את הנורטון מזמן ועברתי ל
zonealarm
אבל עכשיו מסתבר לי שכל הבעיות שיש לי במחשב זה בגלל החרא הזה המחשב שלי נתקע ולא מגיב וכאלה
ועכשיו אני תקוע בלי הגנה ואין לי מושג עם להתפשר על התקיעות או לחזור לנורטון אני חייב את העזרה שלכם במה אתם משתמשים על מה אתם ממליצים?
yaman
התקיעות של המחשב שלך לא בגלל ווירוסים אלא בגלל תוכנות שמותקנות שמפשפיעות על המחשב ועל קבצים מסוימים


לי יש נורטון 2002

ואני מעדכן אותו מידי פעם

יש גם את מקאפי ופנדה גם אנטי ווירוסים מצוינים
sh33p
אנטיוירוס - נורטון 2004
פיירואלל - סיגאייט
(sygate)
DJ Alex E.
זוןאלארם הוא הפיירוול הכי טוב
אני משתמש באטיוירוס שנקרא
AVG
אנטיוירוס מצויין וחינמי
yaman
חשבתי רשמת תימני
black mammmba
אמממ אני פשוט יחסית

נורטון 2003 מעודכן כל שבוע
ופייאר וואל... של ה אקס פי
אבל לרוב היא מוכבת
:clown:

וגם אני עושה בדיקת קבצים וניקיון בעזרת
Ad-aware 6.0

שומר על המחשב משטויות:nervous:
Rising
Kaspersky Anti-Virus Personal 5.0142

עזובתך מפיירוואל בחייך..

Lavasoft Ad-aware 6

ויש לי עוד כלי להוציא ספייוואר..

Spy Hunter..

היה לי נורטון ומקאפי וקוויק היל.... ומה אני אגיד לכם... כולם זונות!!
גם מהאטני וירוס הזה אני לא הכי מתהלב ממנו אבל נזרום איתו
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Segev
טוב החלפתי כבר את הנורטון מזמן ועברתי ל
zonealarm
אבל עכשיו מסתבר לי שכל הבעיות שיש לי במחשב זה בגלל החרא הזה המחשב שלי נתקע ולא מגיב וכאלה
ועכשיו אני תקוע בלי הגנה ואין לי מושג עם להתפשר על התקיעות או לחזור לנורטון אני חייב את העזרה שלכם במה אתם משתמשים על מה אתם ממליצים?


באמת, הפיירוול הכי טוב כרגע זה
Kerio Personal Firewall

http://www.kerio.com
Segev
quote:
Originally posted by yaman
התקיעות של המחשב שלך לא בגלל ווירוסים אלא בגלל תוכנות שמותקנות שמפשפיעות על המחשב ועל קבצים מסוימים


לי יש נורטון 2002

ואני מעדכן אותו מידי פעם

יש גם את מקאפי ופנדה גם אנטי ווירוסים מצוינים


אז תשמע אחי מה שיש לי להגיד לך הייתי יומייים בלי התוכנה הזאת והמחשב שלי לא היה נתקע והוא עבד לי בן זונה
אני התקנתי שני משחקים ביחד
max payne 2
UT 2004
עוד אימיול היה פתוח וגלשתי באינטנט כאילו כלום!!
עד ששמתי את הזונאלרם ופתאום התחיל להתקע לי המחשב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement