|
דיג'י שגב - מי הוא?
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
לא משנה מי זה די.ג'יי שגב
אבל המקום הזה
Freq
אולי אחד המגעילים שהייתי בהם |
|
|
| Dman |
וואלה?!
למה?
מה מגעיל שם כל כך?
דווקא ע"פ מה שקראתי נשמע פצצה של מקום |
|
|
| Dman |
באתר של לילה...
כן אני ידוע - לא מקור מי יודע מה
איפה עוד אפשר לקרוא?
או עדיף - תספר לי אתה - מה כל כך מגעיל שם?
תנקס, |
|
|
| Flotser |
שמע אולי זה בעיה שלי...
פשוט המקום קטן, המוזיקה ממוסחרת ומגעילה...
זה לא משהו ספציפי אבל בטעות הייתי שמה פעמיים ואני לא אתקרב לשמה בחיים
ומה שכתוב בלילה זה מה שהמקום כותב על עצמו |
|
|
| Segev |
| מה שכן זה לא אני בטוח :D |
|
|
| Narcotic Mind |
| חרא מקום, לא הייתי עושה בו יומולדת לכלב שלי |
|
|
|
|