return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
דיג'י שגב - מי הוא?
View this Thread in Original format
Dman
רציתי לדעת מי זה הדיג' הזה?
מופיע ביום שישי
הוא שווה משהו?
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi...ub/dance&id=458

תודה מראש,
yaman
הלוואי והייתי יודע
Flotser
לא משנה מי זה די.ג'יי שגב
אבל המקום הזה
Freq
אולי אחד המגעילים שהייתי בהם
Dman
וואלה?!
למה?
מה מגעיל שם כל כך?

דווקא ע"פ מה שקראתי נשמע פצצה של מקום
Flotser
איפה קראת אחי?
Dman
באתר של לילה...
כן אני ידוע - לא מקור מי יודע מה

איפה עוד אפשר לקרוא?
או עדיף - תספר לי אתה - מה כל כך מגעיל שם?

תנקס,
Flotser
שמע אולי זה בעיה שלי...
פשוט המקום קטן, המוזיקה ממוסחרת ומגעילה...
זה לא משהו ספציפי אבל בטעות הייתי שמה פעמיים ואני לא אתקרב לשמה בחיים

ומה שכתוב בלילה זה מה שהמקום כותב על עצמו
Segev
מה שכן זה לא אני בטוח :D
Narcotic Mind
חרא מקום, לא הייתי עושה בו יומולדת לכלב שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement