return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
gondi - sun down מוכר לכם?!?
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
קובי זה לא טראק שלך הרגע ראיתי את זה בטראקליסט של דאבל דיגיי משבוע שעבר
התחברתי לתוכנית אחרי שהוצאנו היום אוטו של חבר ונסענו ושמענו דאבל דיג'יי היו דברים חזקים
gondi - sun down
גונדי זה לא אתה?
coby
כע אחי זה אני


חרא טראק אבל....
YuVaL
חחח..

כן אחי זה טראק של קובי הוא סתם אידיוט
טראק מעולה

אם תשים לב גוטמן גם ניגן את
Cri - 6th Day

שזה הרכב בו נכלל קובי ועוד צמד רוסים... :D

אנחנו רואים שגוטמן הולך בדרכו של גיטלמן ותומך באומנים הצעירים של ארצינו הקטנה והגאה...
:):):)
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL

אם תשים לב גוטמן גם ניגן את
Cri - 6th Day

שזה הרכב בו נכלל קובי ועוד צמד רוסים... :D


LOL :haha:
-CosmicFire-
חחחח אהבתי!!
יובל אחי שתהיה לי בריא בלי עין הרע יש לך שפה יופי :}
קובי ועוד צמד רוסים אהבתי :D
Sm0keMachine
אני רוצה לשמוע את השירים האלו..
תארגנו לי איזה לינק..משו?
eXeTik
קובי תותח!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני רוצה לשמוע את השירים האלו..
תארגנו לי איזה לינק..משו?


ראסמי גם אני
ומישהו יודע למה מלא האבים נפול דרך אגב?
infected
quote:
Originally posted by YuVaL
חחח..

כן אחי זה טראק של קובי הוא סתם אידיוט
טראק מעולה

אם תשים לב גוטמן גם ניגן את
Cri - 6th Day

שזה הרכב בו נכלל קובי ועוד צמד רוסים... :D

אנחנו רואים שגוטמן הולך בדרכו של גיטלמן ותומך באומנים הצעירים של ארצינו הקטנה והגאה...
:):):)


צמד רוסים אה...
סבבה יובל הכל נירשם!
:whip:
-CosmicFire-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יוווווווווווווווווו איך נקרעתי עכשיו!!!!!!!!!!!!

Rising
חחחחחחחחחחחחחח:stongue:
coby
חחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement