| infected |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחח..
כן אחי זה טראק של קובי הוא סתם אידיוט
טראק מעולה
אם תשים לב גוטמן גם ניגן את
Cri - 6th Day
שזה הרכב בו נכלל קובי ועוד צמד רוסים... :D
אנחנו רואים שגוטמן הולך בדרכו של גיטלמן ותומך באומנים הצעירים של ארצינו הקטנה והגאה...
:):):) |
צמד רוסים אה...
סבבה יובל הכל נירשם!
:whip: |
|
|