|
Black Dragon: The Official Hompage
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
סוף סוף אתר משלי שנבנה ע"י חבר מגרמניה ואת השרת תרם אחד מארה"ב :)
אתם מוזמנים לראות והלתרשם
תגובות יתקבלו בברכה
ואל תשכחו לרשום משהו ב
GUESTBOOK!
הנה לינק לאתר
www.BlackDragon-Music.Com
:tongue3 |
|
|
| markfeldman |
סחתיין אלי !
מתי ה"גיגס" יעודכן ?
אני רוצה לראות אותך בהופעה ! |
|
|
| yaman |
פישששש
יפה לאללה
מזל טוב |
|
|
| S-A |
פיייייייי תתחדש מותק...
שמעתי את הסט שלך.. היה מטורףףף!
וכל הפורומים מעריכים אותך :D
אז בהצלחה בהמשך! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אחלה אתר!!!
תתחדש!
ויאללה להתחיל להריץ גיגים כמה שיותר!
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| DJ Alex E. |
סחטיין על האתר אחי!
פששש איזה תמונה דפקת בפתיחה חחח:D |
|
|
| cluBBer |
יפה אחי
תצליח
תיקון קטן , באתר בלינקס
ONLY DJ'S
זה לא לייבל אלא
ONLINE SHOP
;) |
|
|
| eXeTik |
| תתחדש! אחלה בנייה... עכשיו נשאר רק לפתח את כל החלקים באתר |
|
|
| Rising |
| תתחדש גבר גבר... בהצלחה |
|
|
| Sniper |
אחי!!!
ענקקקק
שיהיה בהצלחה |
|
|
| Segev |
פששש אחי איזה יופי של אתר תתחדש
מזל טוב! |
|
|
| Black-Dragon |
תודה אנשים
אני חושב שהתוכנית שלי עשתה כמה צעדים קדימה וכך גם אני והאתר הזה רק מחזק את זה
בעיקרון אני וגיל (בלו דרגון) מתכננים משהו ממש רציני ואני מקווה שבקרוב נדבר על זה פה בפורום
משהו שיריץ את כל הפורום הזה קדימה וזה יצרוך את העזרה של כולכם
בינתיים שיהיה לנו רק טוב :)
שלכם
Black Dragon. |
|
|
|
|