return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Big Brother the Battle! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Whahahahaha!! Wat een geil wijf is dat zeg:p
Ik vind het dus écht wel superstoer BBTheB 3!! En ik wil echt die gozer zijn reactie zien als ie erachter komt dat ie met een transexueel heeft liggen vozen:D

JERRY! JERRY! JERRY! JERRY!!

En die Kelly de'r kut ziet er redelijk normaal uit hoor zover ik kon tsjekken:)

Jij zegt precies wat ik ook denk. Dat kutje ziet er echt wel goed uit, nix mis mee. Ik weet niet hoe die chirurgen dat hebben gedaan, aar als ze dat kunnen ze alles (behalve een baarmoeder natuurlijk :D)
En die reactie van die gozer moet echt geweldig worden.Ikweet wel dat ik helemaal uit me naad zou gaan. Ik zou helemaal gek worden :whip:
MetzZ_!!
Nou! Dit is er dus gebeurd:

Waarheid
“Ik..ik..ik ben vroeger geboren als jongen”, gooit Kelly er uit. Eindelijk heeft ze de moed gevat om hem de waarheid over haar sekse-verandering te vertellen. “Okee..” is alles wat Andries kan zeggen. “Had je het al verwacht?” vraagt Kelly voorzichtig. “Nee, nee, absoluut niet”, antwoordt Andries, “Ik accepteer iedereen zoals hij is, maar het enige is dat je het had moeten vertellen voordat je me ging zoenen.”

Frank en Andries roddelen over de vrouwen in het Huis. “Ik had het nieuws van Kelly niet verwacht,” zegt Andries.

Wat een LOSER!:whip:
Henkie_henk
whaha die gozer is natuurlijk nog helemaal wappie van die klap van dat ruit haha...

hij reageert wel chill zoals je t net zei... ik zou zwaar boos worde :p
MetzZ_!!
Ik denk dat ie echt meent wat ie zegt :"Ik accepteer iedereen zoals ie is". Maar dat zegt ie echt alleen maar, omdat ie nog niet met r geneukt heeft, want anders was et wel anders geweest.

En ook als ie vet agressief had gereageerd had ie waarschijnlijk het huis uit gemoeten ofzow.
DJ_Siesta
quote:
Nou! Dit is er dus gebeurd:

Waarheid
“Ik..ik..ik ben vroeger geboren als jongen”, gooit Kelly er uit. Eindelijk heeft ze de moed gevat om hem de waarheid over haar sekse-verandering te vertellen. “Okee..” is alles wat Andries kan zeggen. “Had je het al verwacht?” vraagt Kelly voorzichtig. “Nee, nee, absoluut niet”, antwoordt Andries, “Ik accepteer iedereen zoals hij is, maar het enige is dat je het had moeten vertellen voordat je me ging zoenen.”

Frank en Andries roddelen over de vrouwen in het Huis. “Ik had het nieuws van Kelly niet verwacht,” zegt Andries.

Wat een LOSER!:whip:

[fryse ego mode on]

Tis wel een FRYS, en friezen komen voor friezen op, dus...

f kophoude :D:D:D:D

[fryse ego mode off/]
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex

Wat deed je daar dan? Dus jij kon echt alles zien?

Ik was op dat moment camera-assistent, dus beetje achter de camera lopen........ennuhhh koffie drinken :p
Dj Lex
Haha lachuh joh.
En wa betreft die reactie van die gozer, die vind ik heel zwak. Dat is natuurlijk weer geen sensatie. Hij had hem gelijk op zijn bek moeten rammen
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha lachuh joh.
En wa betreft die reactie van die gozer, die vind ik heel zwak. Dat is natuurlijk weer geen sensatie. Hij had hem gelijk op zijn bek moeten rammen

Hem??? Niet meer hoor...:D
DJ_Siesta
quote:

Hem??? Niet meer hoor...:D

whaaaahaaa, een MANWIJF een MUTANT
@ddicted
hij had hem/haar gewoon billenkoek moeten geven:D :D .....LOL

SpeakerfreaK
Zoo, *YUCH* het zal je maar gebeure....hebbie `net met een vent liggen doen.:eyes: ....gatver de gatver...dan zou ik al mijn ingewanden en al uitkotsen, of mezelf van kant maken....damn das eg een nachtmerrie!

Maarre tis toch wel erg DUIDELIJK dat dat geen 100% wijf was/is :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
Zoo, *YUCH* het zal je maar gebeure....hebbie `net met een vent liggen doen.:eyes: ....gatver de gatver...dan zou ik al mijn ingewanden en al uitkotsen, of mezelf van kant maken....damn das eg een nachtmerrie!

Maarre tis toch wel erg DUIDELIJK dat dat geen 100% wijf was/is :p

Ze hebben alleen gezoend en misschien een beetje gestreeld. Hij zei de dag erna dat ie blij was dat ie haar/hem niet geneukt had. Maar had toch nog wel gek geworden denk ik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement