return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
MSN Messenger's smails by THE BLUE DRAGON...
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
טוב מתוח שעמום וחשק הכנתי כל מני סמיילים ל:
MSN MESSENGER.



























mmm...that's all for now!
Click here to download all in ZIP file.


רעיונות לסמיילים נוספים התקבלו בברכה!


:disbelief
yaman
יפה מאוד


אתה יכול ליצור תחת של אישה שתוקעת נאד?


זה יהיה לוגו של בנות מפליצות בסתר
Segev
ואללה אחי איזה יופי אבל איפה אני שם את זה?
THE_BLUE_DRAGON
quote:
טען סמלי הבעה חדשים

בחלון הראשי של
MSN Messenger
לחץ על תפריט כלים ולאחר מכן לחץ על יצירת סמלי הבעה.

בעמוד סמלי ההבעה המותאמים אישית שלי, לחץ על הוספה.

בעמוד הוספת סמל הבעה מותאם אישית, לחץ על חיפוש תמונה כדי לאתר את התמונה.

בעמוד בחירת סמל הבעה מותאם אישית, לחץ על פתח.

הקלד קיצור מקשים עבור סמל ההבעה החדש.

כדי להוסיף את התמונה לרשימת סמלי ההבעה שלך, לחץ על אישור.
Rising
יפה אחי אהבתי :)
תעשה סמיילים של כל החברות תקליטים

עשיתי שומר מסך עם כל הלייבלים..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement